Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 koppels putters in 1 vlucht voor de winter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • 2 koppels putters in 1 vlucht voor de winter?

    Hoi, ik heb nu 2 poppen en een man putter in een vluchtje zitten. Kan nu een man bijkopen die ik erg graag wil hebben. Kan ik die zomaar bijplaatsen?
    Uiteraard gaan ze heel vroeg in het voorjaar gewoon apart maar tot die tijd geen probleem? De huidige vogels kibbelen veel dus ik denk dat een extra vogel alleen maar zorgt dat er wat minder gekibbeld wordt omdat de groep groter wordt of zal het misgaan met 2 mannen en 2 poppen tot maart?

    Ben benieuwd. Ik heb geen zin in stress in de kooi en al helemaal niet in het apart huisvesten tijdens de winter. Heb liever alles ruim en samen dan.

  • #2
    tijdens de winter kun je de putters samen houden in 1 voliere, dit is geen probleem, het probleem doet zich pas voor in het voorjaar, dus voor die tijd ze wel per koppel huisvesten. wel opletten dat de vogels zichzelf niet koppelen, als jij/u andere koppels voor ogen hebt.
    www.fretteren.eu

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door naruch
      tijdens de winter kun je de putters samen houden in 1 voliere, dit is geen probleem, het probleem doet zich pas voor in het voorjaar, dus voor die tijd ze wel per koppel huisvesten. wel opletten dat de vogels zichzelf niet koppelen, als jij/u andere koppels voor ogen hebt.
      Het is jij hoor Het is volgens mij al een koppel en een losse pop. Ze maken meer ruzie met een van de poppen en dat is toevallig de zus van de man dus daarvoor is die andere man bedoeld Denk dat het dus vanzelf goedkomt en anders haal ik ze erg vroeg in het aar uit mekaar.

      Bedankt in ieder geval want dan kan ik zonder stress die nieuwe man bijkopen.

      Opmerking

      Working...
      X