Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voer goudvinken en putters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voer goudvinken en putters

    Weet iemand waar je de blattner goudvinkenmengeling en puttermengeling kunt kopen/bestellen? Ik woon in de omgeving Rotterdam maar Zeeland of Brabant zijn ook geen probleem. Het gaat om de mengeling van Versele laga (Prestige).

    Bij voorbaat dank!

    Wim

  • #2
    ik geef het blattner voer aan mijn putters en zwarte sijzen,...
    ik koop het bij Saey pascal in serskamp maar dat is redelijk ver voor u ik denk dat u het bij patrick Hens kan kopen in lommel u zal eens contact met hem moeten opnemen .
    ik denk dat dat nog dichter is de 'bosruiter'
    groetjes brian

    Opmerking


    • #3
      op de site van versele laga kun je verkooppunten zoeken.



      ik gebruik ook de putter en goudvinken mengsel van blattner van versele laga (prestige) ben hier zeer tevreden over.
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4
        hoi naruch

        hoi ik vind dat je altijd wijze raad geeft ik zou graag eens weten waar je woont want graag zou ik je hobby weleens vandicht bij zien en ik heb wel intresse in een koppel putters in de toekomst sorry ik wist niet hoe ik u anders kon bereiken m.v.g

        Opmerking


        • #5
          zoals er staat kom ik uit eijsden, ligt onder maastricht (+/- 10 km)

          je bent altijd welkom,

          klik op mijn avator(plaatje) dan kom je bij mijn gegevens en kun je een email naar me sturen.

          groet rudy
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #6
            Hier kun je alle Blattner-mengelingen en enkelvoudige zaden bestellen: http://www.blattner-heimtierfutter.de/
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • #7
              Bedankt, hier kan ik wel wat mee. Vooral de Duitse site is interessant.

              Vr. gr.

              Wim

              Opmerking

              Working...
              X