Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goudbuikje ziek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • goudbuikje ziek

    hallo

    ik kwam vanochtend bij mijn vogels en zach ik dat de goudbuik man een beetje bol zat en heb ze toen drekt naar binnen gedaan en verwarmd maar 10 minuten later was hij dood wat kan dit zijn geweest ??

    ik hoor het wel
    mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

  • #2
    tja,

    Beste vogelfreak, dat kan van alles geweest zijn. Je kunt sectie laten verrichten. Misschien weet je dan de oorzaak maar die zul je hier nooit vinden.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      daglichtlengte?

      Hoeveel uren is jouw daglichtlengte, met andere woorden hoelang licht jij bij.
      Voor kleine tropen duren de nachten nu te lang en heb je kans dat ze omkomen van honger.

      Greetzzz

      Opmerking


      • #4
        nou ik heb ze van 8 uur tot ongeveer half 10 maar ik doe het licht zelf aan en uit maar ik was toen s, avonds was ik het licht vergeten dusz had ik hem de volgende morgen niet aan gedaan en ik kwam daar om een uur of tien en was het licht uit en lag deze op de grond samen met de pop een beetje versuft de pop was nog wel goed in bewegen en den onlasting vande man was ook goed

        meschien wat je zegt dat de nacht te lang was dat het daar door kwam maar kan dat in een nacht gebeuren dat hij drekt bijna niet kan vliegen
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Helaas kan dat zo snel gaan bij kleine vogels. Zeker bij kou hebben ze veel energie (voeding) nodig om op temperatuur te blijven.
          Misschien een schakelklokje installeren?
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking

          Working...
          X