Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dierenarts van wacht laten komen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Dierenarts van wacht laten komen.

    Na iedere donderwolk schijnt de zon

  • #2
    juiste instelling

    Ik wil je even complimenteren met het direkt inschakelen van een (vogel)dierenarts. Veelal wordt er eerst te lang zelf gedokterd. In iedergeval succes en beterschap met je lieve vogeltjes. En laat je maar veel horen hier.

    Ik zag net de foto van je nieuwe hok, zou het kunnen zijn dat de wind teveel door het hok jaagt en dat daardoor je vogels ziek aan het worden zijn?
    Zorg dat de vogels tegen weer en wind beschermd zijn.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      (henk3)Ik zag net de foto van je nieuwe hok(henk3)

      het kan ook zo zijn dat er in het hout een stof zit waar de vogels niet tegen kunnen of door de verf
      mvg roy (vogelfreak)
      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

      Opmerking


      • #4
        hallo kuiserke,

        Om te beginnen welkom op dit forum, je zult er vast wel wat van opsteken hoor.

        en ja parkieten zijn erg leuk zelf heb ik ze pas verkocht omdat mijn hart erg bij de goulds lig.
        maar wat gezelligheid aangaat moet je echt parkieten hebben zijn ook zo druk.

        maar de voiliere is heel mooi hoor maar het is wel zo dat er weinig beschutting voor ze, is en ik zou dus ook als ik jou was aan je man vragen om er toch een gedeelte van dicht te maken met bijvoorbeeld plexiglas.
        is niet goedkoop maar je parkieten kwijt raken is helemaal niet leuk.

        ook met dik doorzichtig plastic gaat het goed hoor.

        nou we zullen vats meer van je gaan horen.
        groetjes petra.

        Opmerking


        • #5
          Ik gebruik noppenfolie, kost niks en is zo aangebracht Wel zo aanbrengen dat ze er niet van kunnen knabbelen

          Opmerking


          • #6
            ik zou dus ook als ik jou was aan je man vragen om er toch een gedeelte van dicht te maken
            Wat een vrouwonvriendelijke opmerking, waar is de emancipatie gebleven?

            Ik denk ook dat wat meer beschutting nuttig is overigens. Parkieten zijn sterk maar tocht is een echte killer.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Hallo Ton kijk even bij public profile daar staat invalide.

              Dat zeg al genoeg of niet soms.

              groetjes petra.

              Opmerking


              • #8
                NEEN, beste petra, dat zegt helemaal niets!!!!!

                Opmerking


                • #9
                  Hallo,
                  Petra ik vind je opmerking ongepast ik dacht wel dat het hier een vogel forum was en ik hoop dat jij ook je dieren zo verzorgd als ik. Omdat in invalide ben wil niet zeggen dat ik voor mijn dieren niet kan zorgen integendeel !!!!!
                  Na iedere donderwolk schijnt de zon

                  Opmerking


                  • #10
                    Zeg kuiserker je hoeft jezelf niet aangevallen te voelen, omdat er staat invalide kan inderdaad van alles zijn.
                    maar ik ging ervan uit dat je in een rolstoel of zo zat omdat je ook zelf schreef dat je man die voiliere had gemaakt.
                    dus ik dacht ze kan zelf niet meehelpen om het hok dicht te maken.

                    maar ik wist niet dat je geen lontje had dus ja daar zal ik in het vervolg maar rekening mee houden.

                    en de voiliere dicht maken op de manier die je nu beschreef dat had je er niet bij verteld.

                    en wat dieren verzorgen aangaat daar zul jij nog een puntje aan kunnen zuigen met het aantal dieren wat ik heb.

                    daar zijn die parkietrjes van jou niets bij.

                    groetjes petra.

                    Opmerking


                    • #11
                      kort lontje.

                      Zeg kuiserker je hoeft jezelf niet aangevallen te voelen, omdat er staat invalide kan inderdaad van alles zijn.
                      maar ik ging ervan uit dat je in een rolstoel of zo zat omdat je ook zelf schreef dat je man die voiliere had gemaakt.
                      dus ik dacht ze kan zelf niet meehelpen om het hok dicht te maken.

                      maar ik wist niet dat je geen lontje had dus ja daar zal ik in het vervolg maar rekening mee houden.

                      en de voiliere dicht maken op de manier die je nu beschreef dat had je er niet bij verteld.

                      en wat dieren verzorgen aangaat daar zul jij nog een puntje aan kunnen zuigen met het aantal dieren wat ik heb.

                      daar zijn die parkietjes van jou niets bij.

                      groetjes petra.

                      Opmerking


                      • #12
                        Na iedere donderwolk schijnt de zon

                        Opmerking


                        • #13
                          Hallo Kruiserke nou dat is wel goed hoor, ik ben niet zo gauw boos.

                          het was gewoon goed bedoeld maar soms komen dingen anders over als je het leest, terwijl je het zo niet bedoeld.

                          en wat die grijns betreft inderdaad dat ben ik met je eens maar wist niet
                          hoe ik dat ding moest verwijderen.
                          had hem per ongeluk aangetikt.

                          nou hoop in de toekomst gezellig verder te kunnen.
                          omdat het op vogelcafe best leuk is.

                          nou de groetjes en veel plezier met je parkietjes.

                          Opmerking


                          • #14
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              oke henk bedankt voor je advies hoe ik dat moet doen.

                              ben nog niet zo goed met de computer.

                              groetjes petra.

                              Opmerking

                              Working...
                              X