Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TT-vogels in conditie houden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • TT-vogels in conditie houden

    The proof of the pudding is in the eating

  • #2
    tipje van een linkje

    Misschien kan je hier wat mee: http://users.skynet.be/woutvgils/art...arievogels.htm



    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Gewoon zoveel mooie vogels kweken dat je er voor elke tentoonstelling een paar hebt .Om kampioen te worden heb je per tt maar een vogel nodig. groeten eddie

      Opmerking


      • #4
        Ik zet de vogels na de tt in een ruime broedkooi (1 meter ongeveer voor 5 tropen). Ik geef ze vaak badwater, elke dag wat lekkers bij het voer (appel, dan weer witlof, wortel, etc.) en een klein beetje eivoer.
        Het licht laat ik vrij lang aan, net zoals dat op de meeste tt's het geval is.

        Tot nu toe gaat het goed met ze. 2 goudbuikjes met 90 en 91 punten op de eerste show die ik speelde.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            Lastig dat ze zo agressief worden als je ze samen zou zetten. 22 Grote kooien is zeker geen optie?

            Gebruik je van die plastic beschermvelletjes in de tt-kooien? Dat houdt de vogels vaak gaver omdat ze niet in de tralies kunnen hangen (vooral de staart).

            Mooi verhaal van de edelzangers, heb je dan hele slimme of hele domme?
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Hallo,

              Ton;
              Gebruik je van die plastic beschermvelletjes in de tt-kooien?
              The proof of the pudding is in the eating

              Opmerking


              • #8
                Hallo Winterkoning,

                En wie zegt er dat ik (of jij) niets bij zou kunnen leren?
                Ik ken nog láng niet alle kneepjes zoals jij dat zegt, ik denk trouwens dat ook hiér niet "het" geheim te verklappen is.
                Zoals bij álles wat je hoort en ziet geldt; "wat bij de een werkt, hoeft bij de ánder niet te werken"....
                De waarheid ligt ook hier wel weer in het midden, is mijn mening.

                Zoals gezegd; ik heb mijn kweek en TT-vogels in één ruimte zitten.
                Misschien niet ideaal; maar zo is de situatie nu eenmaal, en daar zal ik het mee moeten doen.

                Tips blijven dus welkom; óók van jou...... !

                Groeten, Serinus.
                The proof of the pudding is in the eating

                Opmerking

                Working...
                X