Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gemeenschapsvoliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gemeenschapsvoliere


  • #2
    wauw!!

    100m2 wauw!!! voor mij nog steeds een droom !!
    groetjes flyingdeb

    Opmerking


    • #3
      ik droom mee.
      pfffff wat een ruimte.
      succes

      Opmerking


      • #4
        Ja, ik kijk er ook wel naar uit om die voliere eens volledig beplant te zien en daar nog een stromend beekje bij, het kan bijna niet verkeerd lopen...

        Ondertussen zijn kritische reacties ook welgekomen. Ik bedoel dan, welke vogels zouden jullie niet samen houden, wat zijn de valstrikken van dergelijke manier van kweken...

        Opmerking


        • #5
          veel slechte reakties over roodborsttapuiten.ze zijn mooi maar echte moordenaars.rood en blauwborsten gaan ook niet goed samen omdat ze hetzelfde opervlak bestijken nl de bodem.meerdere mezen gaan ook niet samen ondanks de enorme ruimte die je hebt natuurlijk zijn de meeste belevingen persoonlijk en hebben andere weer andere belevingen met hun vogels .maar een gewaarschuuwd mens telt voor 2.voor de rest heb ik geen negatieve ervaringen en jij heb zoveel ruimte meer als ik dat als vogels in elkaar vaarwater zitten ze elkaar uit de weg kunnen gaan.twee voederplaatsen geeft vaak ook meer rust.sukses met je hobby of word het nu je werk?

          Opmerking


          • #6
            Je moet alleen oppassen met dierlijke voeding.Als insecteneters jongen hebben moet je daar volop mee voeren putters en goudvinken nemen dan teveel daarvan op en dat gaf bij mij weer problemen.De enige zaadeters die ik zonder probleem bij de insecteneters kon houden zijn de kneu en de europese kanarie omdat die niet echt insecten eten.Ik zou als ik zoveel ruimte in mijn voliere had in ieder geval meer afdelingen maken,een<2> voor de putters/goudvinken en ook een omdat bij de meeste insecteneters de jonge vogels zo gauw ze zelf eten bij de ouders vandaan moeten omdat ze anders doodgebeten worden. groeten eddie

            Opmerking


            • #7
              ik heb putters sijsen en goudvinken rondvliegen tussen mijn insekten eters.van allen heb ik jongen!wat denk je dat ze eten in een kooi zo groot als die van u,aleen zaden?zo naief ben je toch niet.mijn vogels zijn zelfs nu nog bezig om insekten te zoeken en het is mooi meegenomen als de zaadeters wat insekten meepikken.dit maakt de kweek een stuk makkelijker,hoef ik ze niet meer te laten wennen.geloof me met die ruimte moet bijna alles lukken

              Opmerking


              • #8

                Opmerking

                Working...
                X