Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wk Hasselt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wk Hasselt

    zal het nog wel doorgang gaan hebben?
    geld ook allemaal natuurlijk voor plaatselijk als landelijke shows.
    Het is en blijft onrustig in de vogelwereld .hoe voorzichtig kan/moet je zijn?
    en ja ik weet het we hebben het hier over verschillende ziektes.

    Op de voorpagina van Omroep Gelderland vind je al het actuele nieuws uit Gelderland.



    zouden de engelsen uit gesloten worden (of mischien is dit al besloten?)voor de show als die perikelen zo door blijven gaan?
    staat nederland dit ook te wachten?
    = geen ophits gedrag ,gewoon vragen.
    word er gewoon allemaal een beetje van, niet zozeer van/voor het showelement maar wel vanwege het leed zoal op menselijk vlak als dierlijk en voor de toekomst van onze hobby
    oh ik zag dat de webmaster ook ongeveer dezelfde strekking er het over heeft
    zag wel dat het ziekte aantal al van 10 naar ZEKER 16 is opgelopen in een paar uurtjes tijd.
    maak me toch zorgen,ondanks sommige gerustellende woorden want dit is weer fantastisch voer voor onze tegenstanders.

    en voor degene die ziek zijn of er mee te maken hebben succes en beterschap.
    mvg

  • #2
    Kom net terug van vergadering ivm wk te hasselt. Op dit ogenblik is er geen enkel probleem of aanwijzing dat dit niet zou doorgaan, of er moesten tegen die tijd nog enkele eenden of ganzen ergens uit de lucht vallen.
    Dus tot op heden geen probleem, het gaat door.

    Opmerking


    • #3
      Een collegakweker van mij wil een keer meedoen aan de wk te hasselt en weet eigenlijk niet hoe te handelen door allerlei verschillende informatie.Volgens de nbvv moet bij elke vogel een door de dierenarts ondergetekende gezondheidsverklaring volgens de ab kun je zelf deze verklaring invullen waar kan je deze gezondheidsverklaring eventueel downloaden?Ook word er gepraat over inbrengkooitjes ophalen en verzamelpunten etc.Wie kan vertellen hoe precies te handelen.En wat voor data je in acht moet nemen.bvd eddie

      Opmerking


      • #4
        eigenaarsgezondheidsverklaring

        Die krijg je toegestuurd als je je vogels ingeschreven hebt. Lees dit maar even door.


        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          bedankt voor de hulp henk 3, lijkt me overduidelijk zo.

          Opmerking


          • #6


            dit komt iig dus wel weer goed? denk ik!
            gelukkig hebben ze de duidelijke besmettingshaard "snel"kunnen vinden.

            Opmerking

            Working...
            X