Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het lieve vrouwtje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • het lieve vrouwtje.

    Vrijdagavond zou ik een koppel goulds bij iemand halen.
    maar kwam een half uur te laat, dus niet meer thuis.
    briefje door de deur gedaan waarom wij te laat waren (file's).

    ga naar huis en wat staat er al op de computer mail, dat het niet netjes was dat ik geen mail had gestuurd of gebeld had. (had natuurlijk geen telefoon bij me).
    nou ik mail terug en uitgelegd waarom.
    maar ik wilde natuurlijk die goulds van zo'n iemand die zo reageerd niet meer hebben.

    en nu komt het zit op msn met mirjam vertelt hoe het gegaan was en wat denk je zeg kom bij mij maar een koppel halen.

    nou kijk dat zijn tenminste nog eens lieve mensen die weten dat je nog maar net bent begonnen, en die komen je dan tegelijk tegemoet.

    nou je snap wel dat ik dit even aan jullie wilde laten weten wat voor een lief mens mirjam is op dit vogelcafe.

    groetjes aan allemaal die dit lezen en vooral aan mirjam.

    petra.

  • #2
    petra

    Ik wil er mij absoluut niet mee bemoeien, en ik ken nog jou, nog de verkoper, laat dit duidelijk zijn. Maar toch wilde ik dit even kwijt.
    Als je te laat bent op een afspraak , om welke reden dan ook, ga jij in de fout, en niet de verkoper. Eerlijk waar, ik heb al vogels in belgie, nederland , duitsland gekocht , en was nog NOOIT te laat. Vertrek op tijd en hou rekening met het verkeer, en je kan je afspraken correct nakomen.
    Ook is er vandaag het mobiele telefoonnet, dus dat vind ik een zeer zwak excuse.
    Verder handelt naar mijn mening de verkoper correct. Hij gaat je openbaar nergens van beschuldigen, maar zegt je gewoon in een persoonlijke mail dat je niet correct handelde ( wat tenslotte waar is), en waar hij dus volledig juist zit.
    Ik begrijp dus echt niet, waarom je zo iemand zijn goulds niet meer wil, terwijll hij uiterst correct handelde, en jij tenslotte niet. Is het dan toch alweer zo, dat mensen liever hebben dat je achter hun rug allerlei gaat rondbazuinen i.p.v het hen gewoon in het gezicht te zeggen waar het op staat?? Jammer....
    En de aktie van jou vriendin vind ik schitterend.

    Opmerking


    • #3
      vind het wel heel erg kort door de bocht Tropic maar goed dat is jouw mening en die hoeft niet de mijne te zijn en de mijne niet de jouwe (gelukkig maar dat niet iedereen de zelfde mening of smaak heeft)


      ik vind het wel een raar verhaal als je op tijd was geweest zou je dus ook weer binnen een half uur weggeweest moeten zijn want de verkoper had schijnbaar nog een andere afspraak.

      als ik ergens vogels ga kijken en dan mischien ook wel kopen maak ik altijd de afspraak dat ik er ongeveer zo laat ben je weet het tegenwoordig maar nooit op nederlandswegen zo kun je rijden en zo sta je vast.

      en dan als ik er ben dan ben ik meestal ook niet zo snel weer weg want je moet de vogels eerst goed bekijken en dan even in de handen nemen en je wilt toch kijken in de keuken van een ander je weet nooit wat je daar kunt leren.

      en voorwat Mirjam betreft is ook wel goed om te vermelden dat het ook zo kan(met betrekking tot topic prijzen) en ja ze komt ook uit het oosten net als de wijzen
      Henk Dijkkamp

      Ik weet niet alles maar doe mijn best.

      Opmerking


      • #4
        Hallo TRopic als hij even een briefje op de deur had gedaan was er niets aan de hand geweest.
        omdat hij samen met zijn vrouw de zoon van judo ging halen.

        en dat hij pas weer reageerde naar 9 uur uur dus heb ik eerder de indruk dat hij gewoon naar de stad ging.

        verder kan ik het niet helemaal goed uitleggen omdat de mail dan te lang zou worden.


        en trouwens met 2 personen samen je kind op halen terwijl je weet dat er iemand kan komen is een beetje vreemd.

        en wat de file betreft als je ergens kom te staan wat een druk punt is en het wordt door de politie met de hand geregeld, duurt het vrij lang hoor.

        en wat betreft de telefoon daar heb je gelijk in maar was hem vergeten zoiets kan ieder mens over komen we zijn tenslotte allemaal maar mensen of niet soms.

        groetjes petra.

        Opmerking


        • #5
          Hallo Henk,

          Daar had ik nog niet aan gedacht over dat halfuur binnen zijn daar heb je ook gelijk in.

          groetjes petra.

          Opmerking


          • #6
            Hou het positieve vooral vast:
            Mirjam is een topper!
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              vindt ik ook.

              Ik krijg de bloemetjes er van in mijn buik. Ha, ha.

              Wat zo'n handy telefoon betreft, die heb ik niet eens.

              Maak je niet druk. Als je een afspraak maakt op een bepaald tijdstip, dan kun je van weerskanten best wat ruimer de tijd gaan hanteren hoor. Wat nou.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                ja ik vind het ook jammer dat die verkoper zo reageerde ik snap zijn reden wel er zit wel iets in maar ik hoe vaak zowieso een uur vrij omdat ik gewoon graag veel bespreek met de kopers haha en als je dan een half uur later komt is wel vervelend want dan heb ik geen uur meer om te praten maja gelukkig is het zo opgelost.
                een goede ervaring is veel meer waard dan een koper op zijn vingers te tikken.

                mvg Ben
                Groeten, Ben

                Opmerking

                Working...
                X