Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekadministratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kweekadministratie

    Wie heeft er ervaring met het programma zooeasy.
    Is het aan te bevelen of niet?

    Mvg.
    Daan

  • #2
    Kweekadministratie II

    ZooEasy is een goed werkend kweekprogramma. Eigenlijk zijn er wel meerdere te bedenken die aan die kwalificatie voldoen. Persoonlijk houd ik het bij een Excel-document. Ieder jaar sla ik op die manier m'n kweekgegevens op. Kosten zijn nul en zeer gemakkelijk in gebruik.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Beste Zeeuw , volgens mij kun je op de site van zooeasy een demo downloaden. http://www.zooeasy.com Krijg je zelf een goede indruk. Ik zelf heb dit programma al sinds enkele jaren en ben er zeer tevreden mee.

      Greetings Lucky

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Kweekadministratie

          Net als Rob gebruik ik een Excel-document.
          Je kan het indelen zoals je zelf wilt.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            zooeasy is een prima programma alleen jammer dat je bijna elk jaar een update moet kopen. moet niet maar dan heb je weer een oude versie
            Gr Marcel Levers

            Opmerking


            • #7
              zooeasy

              Hallo,ik gebruik sinds maart easy bird ,is niet duur en mij bevalt het wel.
              Vrij simpel te gebruiken en gemaakt door een vogelliefhebber schijnt het.
              kostte me geloof ik 15 euro of zo.
              De persoon heeft me dit progamma doorgemaild na betaling en alles was snel geregeld.
              je moet alleen wel microsoft acces hebben.
              mvg,
              kingfisher.
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                zooeasy

                Nou ik gebruik het ook al enige jaren dit programa en het bevalt me best.
                Ik vind hem heel gebruiksvriendelijk. Maar ik zal ook nog even op die australishe sait kijken vergelijken
                Groetjes jaap.

                Opmerking


                • #9
                  zooeasy werkt bij mij perfect. Lekker overzichtelijk per soort en veel mogelijkheden. Rapportages, stambomen, verwantschap, kweekkaarten, tentoonstellingsuitslagen. Wat ook makkelijk is is de zoekfunctie. Hiermee kun je zoeken op allerlei criteria zoals eigen kweek, leeftijd, in bezit, kweekkoppel etc.

                  Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat. Ik gebruik versie 6 en dat voldoet goed. Het hangt er vanaf wat er in de volgende versie zit maar ik denk niet dat ik die koop, dat is namenlijk niet verplicht.
                  Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                  Opmerking


                  • #10
                    Is het niet erg onhandig, telkens die computer meenemen naar je hok.

                    Ik heb nog steeds de voordelen van een programma niet gevonden. Als je een goede administratie op papier hebt, dan heb je toch alles wat je nodig hebt.
                    Groeten Stef

                    Opmerking


                    • #11
                      Kweek programma,a

                      Ik gebruik zowel Zoo-easy als Kweek2000
                      Kweek 2000 bevalt mij het beste is een goed overzichtelijk programma niet duur met een uitstekende snelle service van de programmeur.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door pasmat
                        Is het niet erg onhandig, telkens die computer meenemen naar je hok.

                        Ik heb nog steeds de voordelen van een programma niet gevonden. Als je een goede administratie op papier hebt, dan heb je toch alles wat je nodig hebt.
                        Zit wel wat in.....ik ben soms eerst lijsten aan het printen om er vervolgens mee naar het hok te lopen.....maargoed er zijn ook voordelen!
                        Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door alexd
                          .....maargoed er zijn ook voordelen!
                          Die heb ik dus nog steeds niet kunnen vinden in een programma.

                          Wie durft een voorbeeld te geven, waarom ik over zou stappen op een programma.
                          Groeten Stef

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking

                            Working...
                            X