Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overwinteren in de kelder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • overwinteren in de kelder

    Beste mensen ik wil mijn zebravinken laten overwinteren in de kelder,omdat het te hard waait en stormd op balkon,ik heb al kweekkooien staan in de kelder het is er niet vochtig ofzo,de kelder is vrij licht achterin en heb het rond om afgetimmert met wit meubelplaat waar de kweekkooien staan wat vinden jullie????????????????is dat een goede oplossing
    Mvg Remco

  • #2
    Eigenlijk dezelfde vraag als je in een ander topic heb gesteld. En ik geef ook weer hetzelfde antwoord als anderen. Indien er voldoende licht, verse lucht en ventilatie is, is dit ok, maar dat kan ik niet via een forum be-oordelen.

    Opmerking


    • #3
      beste daniel ik zal een foto maken van het geheel en op de site zetten vanavond
      Mvg Remco

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door remco
        Beste mensen ik wil mijn zebravinken laten overwinteren in de kelder,omdat het te hard waait en stormd op balkon,ik heb al kweekkooien staan in de kelder het is er niet vochtig ofzo,de kelder is vrij licht achterin en heb het rond om afgetimmert met wit meubelplaat waar de kweekkooien staan wat vinden jullie????????????????is dat een goede oplossing
        Prima als je voor voldoende licht zorgd , maar meubel plaat weg halen daar zitten luizen en vlooien graag in ze kunnen zich er goed in verbergen.

        Opmerking

        Working...
        X