PDA

Bekijk Volledige Versie : Enquête: Wat vind jij van jouw dierenartsenpraktijk?

Netje
26-10-2007, 09:50
Beste leden van het vogel forum,

Ik ben momenteel bezig met afstuderen. Als afstudeerproject houdt ik mij samen met een medestudente bezig met een communicatieonderzoek. Voor dit onderzoek hebben we input nodig van klanten van dierenartsenpraktijken. Daarom hebben we een online enquête opgesteld. De enquête is bedoeld voor huisdiereigenaren die wel eens een bezoek aan een dierenarts brengen.

De enquête gaat dan ook over de wijze waarop je dierenartsenpraktijk met jou als klant communiceert. Omdat op dit forum veel vogelliefhebbers zijn hopen wij dat er veel mensen zijn die deze enquête in zouden willen vullen. De resultaten van de enquête helpen ons inzicht te krijgen in het communicatiegedrag van dierenartsenpraktijken en de communicatiebehoefte van klanten van dierenartsenpraktijken.

Wij willen vragen of jullie willen helpen door de enquête in te vullen. Het invullen van deze enquête neemt nog geen 5 minuten in beslag en je kunt de enquête anoniem invullen. Om betrouwbare resultaten te verkrijgen hebben we circa 500 mensen nodig die de enquête invullen. Wij kunnen jullie hulp dus goed gebruiken!

Alvast hartstikke bedankt!

Hier kun je de enquête vinden:

http://www.enqueteviainternet.nl/communicatieonderzoek

RobK
26-10-2007, 10:27
Graag gedaan!

Groet,

Rob.

tropic
26-10-2007, 13:09
Wat jammer dat wij Belgen alweer niet kunnen meewerken aan jullie enquete.:rolleyes: