Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwingen van te drinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Dwingen van te drinken

    Hoe kan ik mijn vogels dwingen om van een bepaald drankje te drinken? Of ervoor zorgen dat ze zeker een druppel van een geneesmiddel binnen krijgen?? Want als ik ze vast heb, doen ze hun bek niet echt open

  • #2
    drinken verplicht

    Met een pipetje en geduldig wachten tot ze lucht moeten happen. Beetje met het pipetje tegen de snavel aan en met een beetje geluk.....
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Is het een idee om het door het drinkwater te doen?
      zo "dwing" je ze toch ook om het op te nemen?

      Groeten John

      Opmerking


      • #4
        door het drinkwater

        Je hebt dan groot kans dat de vogel het niet drinkt. En het wordt dan ook nog eens sterk verdund door het water.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          lester ben het met je eens over het geven van kuren. gewoon voer / water / stukje fruit en groente als er een slecht zitten even warm zetten. en anders....

          maar het kan dat ze een middeltje krijgen van de dierenarts en dan zit je wel met dit gedoe zo als Calimero zegt
          Gr Marcel Levers

          Opmerking


          • #6
            dwingen tot drinken

            Als je vogels ziek zijn en je moet een kuur geven dan is mijn geleerd om de water flesjes de avond ervoor eraf tehalen.S,morgens gewoon voeren en naar drie uur het water flesje met het middel tegen de kwaal die er heerst optehangen.Je zult zien dat alles er van drinkt.

            GRT Teunis

            Opmerking

            Working...
            X