PDA

Bekijk Volledige Versie : vogelmarkt meppel

pascal
12-10-2007, 19:43
Beter laat dan nooit
morgen 13 okt vogelmarkt meppel

groeten pascal

alexd
27-02-2008, 09:40
8 maart is het weer vogelmarkt in Meppel

http://www.vogelweeldemeppel.nl/vogelmarkt.htm

Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er deze keer eens gaan kijken, ik heb niet echt wat nodig. Over Zwolle is hier veel geschreven maar over Meppel lees ik weinig, of ik zie het over het hoofd.
Moet je in Meppel ook al 's ochtends door de handelareningang om nog wat moois te bemachtigen? En kun je zelf ook vogels meenemen? Hoe gaat het met de bereikbaarheid en parkeren?

Alle info is welkom, misschien hebben meer mensen er iets aan..

Hans de Vries
27-02-2008, 11:11
Persoonlijk ga ik liever naar Meppel dan naar Zwolle. Je kunt vanaf de rand van de stad met een busje ('komt zo':eek: ) heen en terug naar de markt.
Parkeren in de buurt is ook mogelijk. Tja, als je handelaar bent of particulier
die een metertje gehuurd heeft, mag je op tijd naar binnen.

Henk3
27-02-2008, 20:23

pascal
27-02-2008, 20:43
Hallo Alexd,

Wat betreft je vragen zou ik even de markt meester bellen
het telefoonnummer staat in de onze vogels achterin van deze maand.

groetjes Pascal.

alexd
27-02-2008, 23:20

die hadden we al gevonden henk, zie boven. Maar toch maar weer bedankt voor een www zoektocht van jouw kant.:D

Henk3
27-02-2008, 23:44
Alexd
die hadden we al gevonden Stom, stom. :huh. Ik vergeet soms om mijn oogkleppen af te doen.

alexd
05-03-2008, 21:49
Wie van de kroegtijgers uit dit café kan ik trouwens tegen het lijf lopen zaterdag?:D

Piet
06-03-2008, 19:01
Voor de liefhebber nog even alle gegevens van "Meppel"

Grootste vogelmarkt van Europa

Zaterdag 8 maart 2008

Met alles voor uw vogelhobby:
van papegaai tot volières,
van kanaries tot alle vogelvoeders
van parkieten tot tropen,
info door deskundigen kortom:

alles voor de echte vogelliefhebber en dat voor de 101e maal

Plaats: markthallen aan de marktstraat te Meppel
Open: 10.00 tot 15.00 uur Entree: € 2.50 Kinderen tot 14 jaar gratis

Voor gratis parkeren volg de borden langs de A28 en de A32

Voor meer info: marktmeester H.Smeenge 0522-491759.
e-mail:h.smeenge@home.nl

De volgende markt is zaterdag 11oktober 2008

Bezoek ook eens de stand van de PSC, de Parkietenspeciaalclub van de NBvV,
met allerlei boeken, posters, T-shirts met parkietenopdruk, etc.

Hans de Vries
06-03-2008, 22:00
Wie van de kroegtijgers uit dit café kan ik trouwens tegen het lijf lopen zaterdag?:D

Je zou mij tegen het lijf kunnen lopen, wat ik je overigens niet wil aanraden... :nono:

alexd
06-03-2008, 22:06
Je zou mij tegen het lijf kunnen lopen, wat ik je overigens niet wil aanraden... :nono:

Nee idd Hans, jij hebt wat meer een robuust formaat dan ik geloof ik, om maar eens in vogeltermen te spreken!:D :D :D

Maargoed, misschien tot ziens!

HansvdWeerdhof
07-03-2008, 00:39
Kun je bij deze markt ook eerder naar binnen net als in Zwolle?

Henk3
07-03-2008, 00:47
Informatie voor handelaren is te verkrijgen bij de marktcommissie. reserveren kan tot uiterlijk zondag 02 maart Bij reservering via e-mail graag vermelden naam,adres,telefoonnummer aantal personen en aantal meters in veelvoud van 2 en wat voor handel u heeft. Voor reserveringen kunt u het reserveringsformulier gebruiken.

Dit was te vinden als je de link over de Meppelermarkt geopend en onderuit gescrold had.

Het is nu dus te laat om nog verkoopruimte te organiseren. Dus gewoon vanaf 10.00 uur naar binnen met het publiek.

alexd
08-03-2008, 21:35
Ik was er, en het was wel weer gezellig.

Hulde voor de organisatie, veel vrijwilligers, goed geregeld met parkeren.
Vond het alleen wel een beetje een vervelend klimaat: rook, hamburgerlucht en vogels.....
En net zoals in Zwolle of waar dan ook: goede dingen, en minder goede dingen bij verkopers gezien. Behoeft vast geen uitleg, dat snappen we allemaal wel.
Qua handel niet veel bijzonders, maar verder een leuke dag gehad!

Hans de Vries
10-03-2008, 11:58
Ben het helemaal met Alex eens..... (Ben je trouwens niet tegen het lijf gelopen;) ) Het enige waar ik moeite mee heb is sigaretten,- en sigarenrook...
al moet ik erkennen dat het niet meer zo erg is als een paar jaar terug.
Hallo organisatie, gewoon een groot bord ophangen:
"Wie niet buiten roken kan, kan buiten roken...." :rolleyes:

johan van voorn
19-03-2008, 11:18
ik ben het hiermee eens dat er niet gerookt moet worden tijdens een markt.
allen omdat op de locatie waar wij de markt houden zit ook een horeca ondernemer en daar mag je nog steeds roken.
het is de bedoeling dat als er een nieuwe locatie is, er een rookverbod komt
in de hal waar de vogels zijn.
op dit moment is het nog niet duidelijk waar in 2009 de markt wordt gehouden de markt in oktober is dan nog steeds in de markthallen van Meppel
johan van voorn.

Henk3
19-03-2008, 11:35
Dat is dus voor mij reden om naar geen enkele vogelmarkt meer te gaan zolang er nog steeds gerookt wordt. Geen plezier meer aan te beleven als je daar de naweëen nog dagen van moet ondervinden.
Per 1 juli mag het ook niet meer in de horeca dus probleem weg toch?

Hans de Vries
20-03-2008, 10:15
En anders Henk3, kun je altijd nog een bezoekje brengen aan de vogelmarkt in Joure; een mooie markt waar roken verboden is en waar ook geen uitlaatgassen en luchtjes van etenswaren rondwaren.

goulds71
03-09-2008, 21:43
heren en dames
de datum voor de najaarsmarkt in meppel is 11 oktober dit is de laatste markt in de markthallen want deze worden in 2009 afgebroken.
hoe het dan verder gaat met de markt in meppel is nog niet bekent komt er een nieuwe locatie of is het gewoon over en uit. maar deze info zal tzt te lezen zijn op de website van vogelweelde waar van de url is verandert naar .com
dus voor de volledigheid www.vogelweeldemeppel.com
voor info over reserveren markt@vogelweeldemeppel.com
arjan (ps ben de secretaris van vogelweelde)

goulds71
01-03-2009, 12:45
zaterdag 14 maart is er weer een vogelmarkt in meppel nog een keer in de markthallen entree 3 euro open 10.30