Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat bij een goudvink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wat bij een goudvink

    wat kan ik het beste bij een goudvink zeten zonder dat het vechten word.
    ik zat zelf te denken aan een kneu-sijs(event.bastaarden)

  • #2
    de kooi is een 1.20 x0.80 x0.80.
    en is niet beplant.
    wat bedoel je met roodbezit mag er dan geen rood in de vogel aanwezig zijn.
    ik wil het liefst iets van wildzang er bij bv een kneu of een sijs.
    heb ook al geruime tijd zo'n kooi met een groenling en een bastaart sijs dit gaat ontzettend goed.

    Opmerking


    • #3
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        maar het is niet de bedoeling om te kweken king fisher.
        mijn gaat het om de kleur/het geluid/ het geflader een beetje leven op mijn plaats.

        Opmerking


        • #5
          in dat geval kun je er dan bv een putter, groenling ,kanarie, sijs, kort gezegt bijna alle vogels zonder rood in de borst, er staat kanarie bij maar geen rode kanarie bij een goudvinkman zetten( ik neem aan dat het over een goudvinkman gaat)

          ik begrijp dat het om de zang gaat en niet om de kweek, denk dan eens aan een hybride (bastaard, kruising) bv putterkanarie,kneukanarie ,groenlingkanarie,dit zijn prachtigezangers en dan kan met de andere ec-vogels gekweekt worden
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #6
            ja het gaat inderdaad om een goudvink man.
            als ik het goed begrijp is het niet zo'n moeilijke vogel op het rood na dan.
            dus een willekeurige wildzang zoals een putter -kneu-groenling of een bastaard van een van deze vogels kan hier gewoon normaal gesproken bij.
            bedankt weer voor jullie antwoorden.
            ik vraag veel maar dit is aleen om wijzer te worden en goed voor mijn toekomstige vogeltjes te kunnen zorgen.

            Opmerking

            Working...
            X