Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagprogramma 2007-2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vraagprogramma 2007-2009

    Vraagprogramma 2007-2009www.nbvv.nl is het aangepaste verkorte vraagprogramma opgenomen.
    Daarnaast heeft het hoofdbestuur besloten om ook het uitgebreide vraagprogramma Link naar de bestanden, klik hier

    Henk, moderator

  • #2
    Daarnaast heeft het hoofdbestuur besloten om ook het uitgebreide vraagprogramma kostenloos digitaal beschikbaar te stellen middels de site.
    Wat zeer gewaardeerd wordt, klasse!
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Mooi zo.

      Ik had nog even gewacht met een reactie.
      Goed dat het nu te downloaden is. En gratis. Is een pluimpje waard. Onze inschrijfformulieren zijn de deur uit en veel mensen zijn niet thuis op een pc. Dus dat kan nog leuk worden misschien. Iemand een idee waar die fouten zitten en in welke hoedanigheid?
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Een aantal foutjes zijn terug te vinden in "Onze Vogels" van deze maand.

        Tevens gaat mijn dank ook uit naar het hoofdbestuur. Ik ben blij dat ze toch geluisterd hebben naar de leden en het volledige vraagprogramma gratis ter beschikking hebben gesteld. Wat de reden hiervoor is, dat doet er voor mij niet zoveel toe.
        Groeten Stef

        Opmerking


        • #5
          paar foutjes

          Pasmat
          Een aantal foutjes zijn terug te vinden in "Onze Vogels" van deze maand.
          Ja die had ik gelezen. Hopelijk zijn het er toch niet veel meer dan.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking

          Working...
          X