Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groot knuppeltje in het hoenderhok!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • groot knuppeltje in het hoenderhok!!!

    Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de bezoekers cafe denken over het samengaan van de BEC en de SEC Laat eens wat horen.

  • #2
    Ik ben van beide verenigingen lid en denk dat meer mensen dat zijn.Als nu beide verenigingen ong 1500 leden hebben heb je samen 3000 leden als deze clubs samengaan denk ik dat er dan minder overblijven zodat onze stem tegen wat dan ook steeds minder wordt.Dan heeft sinds een paar jaar de A.B vV ook een speciaalclub de Cultuurvogelclub Wat is dan de plaats voor deze club in het geheel.Ik ben al jaren lid van de bec en bestel via hun ringen. Blijven ze deze straks nog uitgeven of moet men dan lid worden van de N.BvV? groeten eddie

    Opmerking


    • #3
      'k Ben zelf alleen lid van de sec. Wat mij betreft mogen ze samengaan. Ze kunnen dezelfde activiteiten houden (ringen uitgeven e.d.). Maar sommige dingen gebeuren nu dubbel en dat is zonde. Kunnen ze misschien gelijk een maandblad maken i.p.v. om de 2 maanden en dat wat meer body geven.

      Opmerking


      • #4
        In het laatste boekje van de BEC staat een artikel over het samengaan van de BEC en SEC. Ik ben benieuwd of dit artikel ook geplaatst gaat worden in het clubblad van de SEC!!!!!

        in dat artikel stelt men dat: er een nieuwe naam zou moeten komen nou dat lijkt me niet zo'n probleem
        dat de mogelijkheid van ringen bestellen bij zowel de ANBvV, Bec en NBvV voor elk lid moet blijven bestaan, dit lijkt mij een niet haalbare situatie, en dat de leden zelf moeten kunnen kiezen waar en hoe ze dat doen.

        ik denk dat dit alleen al administratief veel problemen gaat geven
        dit kon nog wel eens de hardste noot zijn die gekraakt moet gaan worden.

        Leo

        Opmerking


        • #5
          ik ben er niet op tegen, zolang de bec ringen maar blijven bestaan, dit zijn kwalitatief zeer goede ringen.
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #6
            samen

            prima toch?
            Staan we sterker als twee bonden en laat gelijk de ANvv er ook maar bij komen dan zijn we van een hoop gezeur verlost.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door naruch
              ik ben er niet op tegen, zolang de bec ringen maar blijven bestaan, dit zijn kwalitatief zeer goede ringen.

              die worden toch volgend jaar door de NBvV gemaakt
              Gr Marcel Levers

              Opmerking


              • #8
                De sec ringen worden door de bond gemaakt .De bec ringen niet.Even de bril poetsen
                groeten eddie

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door girlits
                  De sec ringen worden door de bond gemaakt .De bec ringen niet.Even de bril poetsen
                  groeten eddie
                  gelukkig
                  www.fretteren.eu

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door girlits
                    Even de bril poetsen
                    had hem niet op daar komt het door
                    Gr Marcel Levers

                    Opmerking

                    Working...
                    X