Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bericht van de moderator (Wie de schoen past trekke hem aan!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bericht van de moderator (Wie de schoen past trekke hem aan!)


  • #2
    Jammer dat het zo moet, maar uw moderator doet dit werk ook voor zijn plezier en dat wil hij graag zo houden.

    Met vriendelijke groet,
    Henk
    het is ontzetend jammer dat u/jij als moderator dergelijke mails krijgt van iemand die even niet positief ter sprake komt.
    denk dat ik wel weet waar het over gaat maar weet het niet zeker dus kan daar verder weinig over zeggen,wat ik wel wil zeggen is dat als je de moeite neemt om de moderator een mailtje te sturen je ook wel mee kunt doen aan de discussie(voor het geval je dat niet deed)


    iemand de les lezen of onderuit halen is ook een kwestie van hoe ervaart de man/vrouw in kwestie het zelf de een kan wel tegen kritiek/andere mening en de ander staat er totaal niet voor open.

    het ligt ook naar mijn mening een beetje dus aan jezelf wat doe je er mee.

    hopende dat niemand met een eigen mening maar wel met respect voor de mening van een ander wordt weggestuurd uit de kroeg dank ik u voor al het werk wat u als moderator/site admin. of weet ik veel hoe je het noemen wilt doet.
    Henk Dijkkamp

    Ik weet niet alles maar doe mijn best.

    Opmerking


    • #3
      Ik sluit me aan bij beide bovenstaande heren.
      Ik lees niet alles en heb dus vraagtekens waar het hierboven over gaat.
      Het lijkt mij dan ook verstandiger dat de moderator meteen actie onderneemt als iets dergelijks gebeurd, vgl. het "andere" forum.
      Anders blijft het wel vaag, want wat de een vindt dat moet kunnen vindt de ander totaal niet kunnen. Door ingrijpen van de moderator kan men zien wat wel of niet wordt gewaardeerd in dit forum.

      Moderator zijn is geen gemakkelijke taak

      Opmerking


      • #4
        Moderator zijn is geen gemakkelijke taak
        nee dat klopt

        Anders blijft het wel vaag, want wat de een vindt dat moet kunnen vindt de ander totaal niet kunnen. Door ingrijpen van de moderator kan men zien wat wel of niet wordt gewaardeerd in dit forum.
        en hellemaal niet als je hem dit ook nog in de schoenen wilt schuiven

        naar mijn mening moet/mag de moderator ingrijpen indien er respectloos of zonder inhoudelijk met elkaar omgaat.


        maar ja wie ben ik
        Henk Dijkkamp

        Ik weet niet alles maar doe mijn best.

        Opmerking


        • #5
          Het inmengen in een discussie is vaak een probleem als moderator of webmaster. Iemand voortrekken kan niet, iemand afvallen zodat iedereen het lezen kan ook niet.

          Wel kunnen we aangeven/ingrijpen als iets te ver gaat. En dat gebeurt ook al. Er zijn tenslotte al heel veel berichten verwijderd (vaak niet zichtbaar voor een gebruiker).

          "Moderator zijn is geen gemakkelijke taak "
          Dat klopt dus als een bus.

          Goed weekend!!

          Peter.

          Opmerking

          Working...
          X