PDA

Bekijk Volledige Versie : Lezingen van Rupicola

rupicola
24-09-2007, 16:15
Op verzoek en in het kader van het gemakkelijk terugvinden stel ik u langs deze weg geheel vrijblijvend in kennis van mijn activiteiten op het gebied van digitale fotoshows over vogels.
Deze activiteiten bestaan uit het verzorgen van digitale fotoshows over vogels in zeer brede zin, welke worden voorzien van bijbehorend commentaar.
De lezingen/shows zijn uitermate geschikt voor o.a. vogelverenigingen en anderszins ornithologisch ingewijde gezelschappen.
Ook voor groepen met weinig of zelfs geheel geen ornithologische kennis kan overigens een avondvullend programma worden gerealiseerd.

De gemiddelde tijdsduur van een lezing/fotoshow is ongeveer twee uur.

Enkele voorbeelden:

# Beter een vogel in de hand . . . . ©
een kijkje binnen de wereld van het ringwerk t.b.v. wetenschappelijk onderzoek
aan wilde Europese vogels.

# Parrots in the wild I © (oude Wereld)
# Parrots in the wild II © [/B](nieuwe Wereld)
Een unieke verzameling van digitale foto’s van papegaaiachtigen in het wild,
waaronder enkele zeer zeldzame opnames.

# Spatten in bad ©
Een unieke en geheel andere kijk op vogels!
Vele Europese vogelsoorten, aangevuld met een fraaie collectie vogels uit alle windstreken.

# Beautiful Birds of the World ©
Een topselectie van digitale foto's van vogels uit de hele wereld.

# Bij de Prachtvinken thuis ©
Schitterende en opmerkelijke beelden van vele soorten Prachtvinken in hun natuurlijke omgeving.

# Weidevogels in Nederland © Vanaf 2009
Een fraaie indruk van het leven van vele weidevogelsoorten in brede zin,
waarbij naast de ‘klassieke’ soorten o.a. ook aandacht voor zangvogels uit dit biotoop.

Voor nadere informatie of het maken van een afspraak ben ik bereikbaar via PB. (stuur een bericht aan Rupicola)

verwacht in 2010:

# de Wevers en Wida's van de Wereld ©
een uitgebreide visie op de natuurlijke levenswijze van deze bijzondere vogelsoorten.