Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe rubrieken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nieuwe rubrieken

    voor de moderator
    Ik mis eigenlijk minimaal 2 rubrieken
    a: bastaarden, hier worden toch regelmatig vragen over gesteld en nu staan ze dan hier en dan daar. Ik weet dat de NBvV dit niet erg promoot,maar ze staan WEL als aparte HG op het vraagprogramma en in Apeldoorn zijn dit altijd de drukste rijen, dus belangstelling vanaf de leden/bezoekers is er wel degelijk !

    b: erfelijkheid, ook hier worden regelmatig vragen over gesteld vaak dezelfde alleen in een andere rubriek en door erfelijkheid apart te zetten kunnen vragenstellers hier al inkijken en vaak,hun vraag al zo terug vinden.
    het is dan wel de bedoeling dat alle vragen mbt erfelijkheid hierin geplaatst worden van kanaries tot kwartels en papegaaien toe. In feite komt het allemaal op het zelfde neer en zo zien de leden ook gelijk wat bij vogelsoort a zo genoemd wordt in feite exact hetzelfde is als bij vogelsoort b !!
    wij hebben zelf in het verleden voor dezelfde factor verschillende benamingen gegeven en dit is erg verwarrend voor zowel kweker als keurmeester, gelukkig wordt hier langzaam verbetering in gebracht, zodat voor vele dit moeilijke onderwerp binnen onze hobby begrijpelijker wordt.
    Henk nu ben jij aan zet !

    Groeten Jan

  • #2
    Ik heb beide rubrieken vandaag aangemaakt!
    Goed idee!

    Peter.

    Opmerking

    Working...
    X