Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelfoto's Eureka Texel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelfoto's Eureka Texel

    Ik ben altijd super onder de indruk van Vogelpark Eureka. Zijn er nog meer van dit meer van dit soort vogelparken in Nederland.






    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

  • #2
    Mooie grote foto's

    Hier wat parkeninfo.

    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Faunapakr Flakkee hebben wij vorig jaar bezocht als vereniging, is een leuk park, met hoofdzakelijk "gewone" vogels, zoals parkieten en grasparkieten.



      Op onze site staan een aantal foto's zie hier:

      Groeten Stef

      Opmerking


      • #4
        parken

        Hallo,Eureka texel is een leuke vogelkas en de eigenaar was bij mij ook heel vriendelijk en we hebben een leuk gesprek gehad(vorig jaar)
        In nederland heb je natuurlijk nog Avifauna(Alphen a/d Rijn) en N.O.P in eindhoven(eigenlijk een opvang) en Taman indonesia(steenwijk) maar over de grens in duitsland heb je Walsrode ook waanzinnig maar wel voor minimaal een lang weekend en Plantaria in duitsland(geen ervaring mee).
        Mvg,
        Kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          Plantaria is ook zeker de moeite waard. Mooie collectie kromsnavels.

          Ik kom nog al eens in Blijdorp(je bent opa of niet). Ook daar zitten mooie vogels. Pas nog jonge zilveroornachtegalen en jonge schamalijsters gezien. Is wel aardig aan de prijs als je alleen voor de vogels gaat.

          Een vraagje. Is Eureka op Texel ook de moeite waard om er 300 km voor te rijden? Of pik je dat mee als je er in de buurt bent voor vakante?
          mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • #6
            Ik ben er tijdens een verblijf op texel ook geweest.
            Het is zeker de moeite waard als je in de buurt bent.
            Zelf zou ik er geen 300 KM voor gaan rijden en dan ook nog eens de overtocht met de pont.
            Wordt het duurder dan alleen voor de vogels naar blijdorp te gaan

            Henk
            vriendelijke groet
            Henk

            Opmerking

            Working...
            X