Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raamslachtoffer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Raamslachtoffer



    Deze IJsvogel - familie van je, Kingfisher?- vloog gisteren tegen het raam bij een vriend van me. Aanvankelijk leek hij een roemloze dood te sterven maar na enkele uren rust was hij toch weer zo ver hersteld dat hij weer kon vissen. En dat ging hem weer prima af. Prachtvogel!
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

  • #2
    Goed zo.

    Mooi opgelost dus. En een leuk ervaring, voor jou dan. Op de foto lijkt het of de vogel nog enigszins beduusd is, "met koppijn?" Zielig.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries


      Deze IJsvogel - familie van je, Kingfisher?- vloog gisteren tegen het raam bij een vriend van me. Aanvankelijk leek hij een roemloze dood te sterven maar na enkele uren rust was hij toch weer zo ver hersteld dat hij weer kon vissen. En dat ging hem weer prima af. Prachtvogel!
      Hoi Hans,kijk daarom ben ik nu zo gek op die ijsvogels(niet omdat ze tegen het raam vliegen )prachtige kleuren en de manier van vissen.
      Heb zelf ooit eens pigmee-ijsvogeltjes gehad,schitterend gewoon.
      Ze staan bij mij als afbeelding geschilderd op de brievenbus,naamplaatje huisnummer en op de voorgevel op een soort tak geschilderd(door iemand uit drenthe) en als aquarel aan de muur.
      En als het kan maken we het nog gekker,net wat we tegen het lijf lopen.
      Alleen de real thing (echte)wil ik niet meer laten die maar buiten vliegen.
      mvg,
      Kingfisher
      (ben niet zo groot dus misschien voortaan pigmykingfisher ,wie weet )
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        Even voor je gemoedsrust Kingfisher, we hebben hem nog even gevolgd en het gaat lekker met hem.
        Hij heeft dan ook een prima viswater: helder en boordevol jonge vis. Met hier en daar een overhangende tak. En dat midden in een woonwijk.....
        gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Ijsvogels

          Ik zie ze af en toe ook tegen tijdens het vissen. (met een bootje op het water) {ik ben dan zelf aan het vissen}.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            prachtig

            hoi hans wat een mooi dier!!
            ik heb laatst de fantastische ervaring mogen hebben om er een in het het wild te zien ,bij toeval op weg naar het werk!
            hij vloog al schreeuwent langs ! wat een geweldig mooie vogel!!
            een ervaring die ik niet meer vergeet!
            ben blij dat het met deze weer goed gaat!
            groetjes flyingdeb,

            Opmerking

            Working...
            X