Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezwel aan pootje.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gezwel aan pootje.

    Hallo,ik heb een vogel met een gezwel aan zijn pootje.Is er iemand die weet wat het kan zijn,en wat ik er evt. aan kan doen?

  • #2
    kan van alles zijn ontstoken, klem gezeten, ik zou beginnen wondzalf epinol erop te doen dagelijks en eerst ontsmetten met dethol of zoiets

    Opmerking


    • #3
      Het is een heggenmus,en het gezwel is ongeveer 1 cm doorsnee.Het zit aan de achterkant van het kniegewricht.Het ziet er bebloed uit,maar is niet echt zacht.
      bijvoorbaat dank!

      Opmerking


      • #4
        Weet je zeker dat het de knie is groeten eddie

        Opmerking


        • #5
          Bedankt voor je uitgebreide reactie,winterkoning.Het is inderdaad de ringpoot en de ring kan maar net rond de poot draaien.Het is een e.k. van dit jaar,en ik heb hem op tijd geringd,al na 3 dagen,anders ben je te laat.Ik denk niet dat ik de poot beschadigd heb tijdens het ringen,maar misschien is er inderdaad iets hards tussen de ring gekomen.Ik ga er inderdaad niet mee naar de dieren arts,maar maak hem ook nog niet af.De oude pop had vorig jaar ook zoiets op de teen,alleen dan zo groot als een speldekopje.Dat is vanzelf weer weggegaan.Misschien een muggenbeet of zo.Ik hoop dat het nog weg gaat,ik geloof niet dat hij er veel last van heeft.Evt kan ik hem nog voor mijn eigen kweek gebruiken.
          Girlits,het zit echt aan de achterkant van de knie,ik zal kijken of ik er een foto van kan maken.

          Opmerking


          • #6
            Maakt mij verder niet uit maar de knie zit bij een vogel op een andere plek dan de meeste mensen denken. groeten eddie

            Opmerking

            Working...
            X