Mededeling

Collapse
No announcement yet.

violet of D Blauw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • violet of D Blauw

    Click image for larger version

Name:	vookant blauwe aga.jpg
Views:	1
Size:	16,1 KB
ID:	436566

    Click image for larger version

Name:	blauw aga.jpg
Views:	1
Size:	18,2 KB
ID:	436567

    als ik mij niet vergis is dit toch violet

    ik weet het niet zeker hij komt uit een koppel D Blauw man x DD groen pop

    ik hoor het graag of mijn vermoeden klopt
    Gr Marcel Levers

  • #2
    Hallo Marcel
    Als het goed is moet je dit zelf goed kunnen zien,gezien je al aangeeft dat de vader een D blauwe is, is deze duidelijk meer paars op de buik en rug- vleugeldek dan is dit een EF Violet.
    Van een foto alleen is dit altijd moeilijk exact te zien,zo zou ik zeggen ja het is er 1,maar ik heb ook digitale foto's gezien die erg hard van kleur zijn en hierdoor net is of het iets anders is.
    het kan ook zijn dat jou D blauwe al een EF Violet is ??anders moet ma ,welke DD groen is de violet factor bezitten, het kan zelfs zo zijn dat dit een D groene is met de EF of DF violet factor, ze is in ieder geval 100% split voor blauw.
    Wat zijn de andere kleuren welke eruit gekomen zijn en kan je misschien wat foto's hierop zetten en ook van de ouders dan kunnen we het beter bestuderen en exactere gegevens geven

    Opmerking


    • #3
      jan

      ik weet dat de pop DD groen uit een violet man of pop komt

      op de vraag wat er nog meer uit is gekomen is een D Blauw en groen en DD groen en dan wat ik denk dat violet is omdat hij duidelijk donkerde is al de man en jong D Blauw dus van daar dat ik dacht dat het violet.

      de foto van van ouder moet ik nog maken ze zitten nu in de voliere dus moet ik een een plaatje schieten de foto's volgen dus
      Gr Marcel Levers

      Opmerking


      • #4
        Ok Marcel
        dan weten we genoeg, je jonge is een EF violet

        Gr Jan

        Opmerking


        • #5
          jan bedankt dat je mijn vermoeden hebt bevestigt
          Gr Marcel Levers

          Opmerking

          Working...
          X