Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Brother & De Codex Alimentarius

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Big Brother & De Codex Alimentarius

    .................................................. .
    ______________________________
    Technische info voor gouldkwekers
    http://natuurgould.blogspot.be/
    http://natuurgould.be/

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Sorry Lester, ik denk dat er op dit forum weinig deelnemers zijn die in dit onderwerp geinteresseerd zijn. Maar, van mij mogen ze...
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
        Hoedje af, vind ik echt een prachtige mentaliteit, beter doen alsof er niks aan de hand is, en oogkleppen dubbel op. Laat de rest van de wereld het maar uitzoeken.



        Kan je wel es gelijk in hebben Hans, voor zover je het over het grootste deel van de "schrijvende" bezoekers hebt. Er zijn echter ook de niet-schrijvende lezers.

        Maar juist, toch vermoed ik dat je voor het grootste deel gelijk hebt met je opmerking. En bovendien, hoeveel mensen gaan zich de moeite nemen om een 40minuten durend videootje te bekijken.... Zeg nu zelf.
        Heb je het zelf wel eens gezien en OBJECTIEF bekeken. ALs je dat kan. Deze samenzweringstheorien zijn legio te vinden.
        Zoals je weet zijn de marsmannetjes ook bij Rosswell geland.
        De twin-towers zijn door Bush neergehaald etc. Zoals gezegd zijn er diverse dingen waar je niet blij van wordt. Echter als je de objectiviteit niet meer kan opbrengen ga je al gauw op in paranoia.
        Als je de Nederlande prof ook gehoord hebt --- het komt goed.

        Waarom maak je nooit eens discussies af, als je ergens niet je gelijk kan krijgen start je weer ergens anders een topic of een suggestie/topic.

        Opmerking


        • #5
          hoeveel mensen gaan zich de moeite nemen om een 40minuten durend videootje te bekijken....
          ik in elk geval niet

          En ja vermoed dat ik het reeds een 3tal keer volledig bekeken heb, misschien meer. En jij ?

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
            Gelijk men is, beoordeelt men anderen. Zei een wijze man ooit eens.
            Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
            En ja vermoed dat ik het reeds een 3tal keer volledig bekeken heb, misschien meer. En jij ?
            2 keer en steeds meer valt het me op dat de spreekster technieken gebruikt die zeer dubieus zijn. Feiten of halve feiten met gevoelens en schijnvoorbeelden samenvoegen. Alles nogal suggestief.

            Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
            OBJECTIEF zet je voor jezelf in grote letters..
            Yup.

            Hoe objectief acht jij jezelf dan? En met zekerheid objectief? Of vermoed je dat je objectief bent, en twijfel je nog een beetje omtrent jouw objectiviteit?
            Ik ben objectief mogelijk omdat ik me informeer, logisch nadenk en dan check en dan weer van voren af aan.
            Mijn hele leven lang vraag ik mij dingen af en bekijk alles van diverse kanten.
            Zo blijf je objectief, tenminste zoveel mogelijk.
            ALLES ZEKER (of denkt te weten)weten stompt af.

            Opmerking

            Working...
            X