Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website Speciaalclub SAP & PA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuwe website Speciaalclub SAP & PA

    De Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines (SAP & PA) is bezig met een nieuwe website. De site is nog lang niet klaar maar toch willen we ook nu al graag uw mening horen.

    Alle opbouwende kritiek van leden en alle andere bezoekers is welkom, we willen graag de beste worden. :-)

    Kijk eens rond op www.prachtvinken.nl
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2
    Van harte gefeliciteerd

    Ton
    Alle opbouwende kritiek van leden en alle andere bezoekers is welkom, we willen graag de beste worden
    Mooi overzichtelijk en duidelijk. Goed bezig.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      hallo Ton


      gewoon even een vraag over de site,
      is het een bewuste keuze om b.v de zebravink en de goulds niet te vermelden bij de lijst van Australische Prachtvinken omdat daar reeds een speciaalclub van is.
      Henk Dijkkamp

      Ik weet niet alles maar doe mijn best.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp
        .. is het een bewuste keuze om b.v de zebravink en de goulds niet te vermelden bij de lijst van Australische Prachtvinken omdat daar reeds een speciaalclub van is.
        Gedeeltelijk, alleen komt er nog wel een deel met een kleine beschrijving van die soorten waarbij we dan verwijzen naar de sites van collega-speciaalclubs (met links uiteraard). Dank voor het meedenken al!

        Andere Henk, bedankt voor de complimenten.

        aangepast: Ik heb het meteen maar even gedaan, alvast de links naar de Zebravink en de Gould staan er nu ook op.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Complimenten!

          Het ziet er prima uit Ton, mooi strak. Je bent er vast tot midden in de nacht mee bezig geweest(zie tijdstip post) maar je hebt mooi werk geleverd. Ik heb nog wat punten en komma's etc. maar die mail ik je wel.
          mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • #6
            Dankje Piet!

            De site maken Stef den Tek en ik samen en ook punten en komma's zijn zeer welkom.

            Enne midden in de nacht? Misschien zit ik wel op Aruba?
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek

              Enne midden in de nacht? Misschien zit ik wel op Aruba?
              Betaald het dan zo goed Ton?

              Opmerking


              • #8
                Aruba?

                Ik hoop voor jou de lekker op Aruba zit. Maar dan toch is het leuk te weten dat als wij slapen dat er gewoon door wordt gewerkt aan een website.
                mvrgr

                Piet

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Geachte dames en heren.

                    Ook namens mij bedankt voor de complimenten.

                    Hierbij tevens even een verzoekje aan alle mede websitebeheerders:

                    Willen jullie indien je een link naar de "oude" SAP&PA website hebt staan, deze even aanpaasen in onze nieuwe naam www.prachtvinken.nl

                    Voor diegene die nog geen link hebben staan, Wij zouden het leuk vinden als je een link plaatst. Uiteraard willen wij ook een retour link naar jullie site plaatsen, maar dan moet je dit wel even doorgeven aan ons. Op onze site staat het e-mail adres.

                    m.v.gr.

                    Stef den Tek
                    Groeten Stef

                    Opmerking

                    Working...
                    X