PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe website Speciaalclub SAP & PA

Ton Koek
23-08-2007, 03:42
De Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines (SAP & PA) is bezig met een nieuwe website. De site is nog lang niet klaar maar toch willen we ook nu al graag uw mening horen.

Alle opbouwende kritiek van leden en alle andere bezoekers is welkom, we willen graag de beste worden. :-)

Kijk eens rond op www.prachtvinken.nl

Henk3
23-08-2007, 09:25
Ton
Alle opbouwende kritiek van leden en alle andere bezoekers is welkom, we willen graag de beste worden Mooi overzichtelijk en duidelijk. Goed bezig. :wave

dijkkamp
23-08-2007, 11:30
hallo Ton

gewoon even een vraag over de site,
is het een bewuste keuze om b.v de zebravink en de goulds niet te vermelden bij de lijst van Australische Prachtvinken omdat daar reeds een speciaalclub van is.

Ton Koek
23-08-2007, 14:21
.. is het een bewuste keuze om b.v de zebravink en de goulds niet te vermelden bij de lijst van Australische Prachtvinken omdat daar reeds een speciaalclub van is.
Gedeeltelijk, alleen komt er nog wel een deel met een kleine beschrijving van die soorten waarbij we dan verwijzen naar de sites van collega-speciaalclubs (met links uiteraard). Dank voor het meedenken al!

Andere Henk, bedankt voor de complimenten. :)

aangepast: Ik heb het meteen maar even gedaan, alvast de links naar de Zebravink en de Gould staan er nu ook op.

Piet
23-08-2007, 16:52
Het ziet er prima uit Ton, mooi strak. Je bent er vast tot midden in de nacht mee bezig geweest(zie tijdstip post) maar je hebt mooi werk geleverd. Ik heb nog wat punten en komma's etc. maar die mail ik je wel.

Ton Koek
23-08-2007, 18:51
Dankje Piet!

De site maken Stef den Tek en ik samen en ook punten en komma's zijn zeer welkom.

Enne midden in de nacht? Misschien zit ik wel op Aruba? -0-

Zwartkopje
23-08-2007, 19:30
Enne midden in de nacht? Misschien zit ik wel op Aruba? -0-
Betaald het dan zo goed Ton?;)

Piet
23-08-2007, 21:01
Ik hoop voor jou de lekker op Aruba zit. Maar dan toch is het leuk te weten dat als wij slapen dat er gewoon door wordt gewerkt aan een website.

EJ Huisman
24-08-2007, 08:46
Ziet er geweldig uit!

Mooi, duidelijk, overzichtelijk en met duidelijke informatie.
Vooral ook dat de standaardeisen bijgevoegd zijn vind ik een goed idee.

Zal veel tijd gekost hebben van je vakantie denk ik....

geniet ook van je vakantie hè ;)

gr. Erik-Jan

pasmat
24-08-2007, 09:00
Geachte dames en heren.

Ook namens mij bedankt voor de complimenten.

Hierbij tevens even een verzoekje aan alle mede websitebeheerders:

Willen jullie indien je een link naar de "oude" SAP&PA website hebt staan, deze even aanpaasen in onze nieuwe naam www.prachtvinken.nl

Voor diegene die nog geen link hebben staan, Wij zouden het leuk vinden als je een link plaatst. Uiteraard willen wij ook een retour link naar jullie site plaatsen, maar dan moet je dit wel even doorgeven aan ons. Op onze site staat het e-mail adres.

m.v.gr.

Stef den Tek