Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste week van de vakantie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Laatste week van de vakantie

    Dit is voor mij de laatste week van de vakantie.Dus nog maar even genieten dacht ik.Hier en daar een babbel en iets wat de mens prettig vind(dat mag ieder invullen)De biologische klok was weereens om 6.00 uur.Koffie gezet en een paar boterhammen gesmeerd voor de mede huisgenoten en ik dacht dit word een mooie dag.Om 6.30 uur (schemer)loop ik het vogel hok in en ben rustig op de stoel gaan zitten om de vogels teopserveren.Ik had al een aantal ring nummers op geschreven die wel een showtje hier en daar kunnen spelen.Tot mijn schrik zie ik de vogels niet rustig op de stok zitten.Ik denk dit is niet pluis.Een aantal zitkapjes (fauna)van de muur gehaald en wat dag je.Allemaal vol met bloedluis.De luis zat in de holle zitstok van het fauna kapje.Dus de eerste dag van de laatste week was weer VOGELS.ALS JE MET DEZE HOBBY BESMET RAAKT IS ER GEEN WEG MEER VOOR VAKANTIE.Ieder een die hier op het hok geweest is weet dat het altyd schoon is.MAAR HET OVERKOMT IEDERE KWEKER WEL EENS.Dus de eerste dag van mijn laatste vakantieweek was geen vakantie .Alles gereinigd en behandeld.Alle vogels gevangen(225) en een druppel in de nek gegeven.Dus dit was geen vakantie dag.Ik zei ook altyd bloedluis ken ik niet.
    GRT Teunis

  • #2
    Wat je al schreef, het hoort er bij helaas, vogels houden is vreselijk.

    Gebruik je ook preventief iets tegen bloedluis?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3

      Opmerking

      Working...
      X