Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze vogels foutieve druk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • onze vogels foutieve druk?

    hallo bij mij was de laatste onze vogels uitgave een uitgave waar verschillende bladeren er dubbel in zaten en er verschillende bladzijdes missen. hebben meer mensen dit voorval ook gehad?
    wel jammer mis gewoon best wel wat leesplezier
    mvg Ben
    Groeten, Ben

  • #2
    Hier geen probleem gehad. Misschien een enkel exemplaar ergens vastgezeten en er toch doorgeglipt?
    Ik denk als je even belt dat men je wel een nieuwe stuurt.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Onze Vogels

      Ben,
      Bel even het het bondsbureau in Bergen op Zoom en je krijgt ongetwijfeld een goed exemplaar (tel 0164 235007) en mailtje kan natuurlijk ook info@nbvv.nl

      Vriendelijke groet,
      Henk

      Opmerking


      • #4
        Onze Vogels

        Hallo Ben!
        Moet een incident zijn,want mijn exemplaar zag er prima
        verzorgd uit.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          haha ja inderdaad maja wel jammer dat er dan precies al onze abbonnementen (zijn met ze 3e lid hier dus 3 maal een onze vogels) het overkomt haha (3maal verkeerde druk zegma) maja maakt niet uit ik heb net gebeld en we krijgen het goede exemplaar toegestuurd.
          bedankt voor jullie reacties

          mvg Ben
          Groeten, Ben

          Opmerking


          • #6
            en als je dan toevallig net alle 3 verkeerde heb kun je delen maar heb je nog het zelfde haha
            ben trouwens al meer dan 9 jaar lid en heb dit ook nog nooit meegemaakt dus.

            mvg Ben
            Groeten, Ben

            Opmerking


            • #7
              Afrikaanse citroencini

              Onze vogels vandaag: bladzijde 257, Goede kweekresultaten zijn al behaald bij temperaturen rond de 100 C.
              Wederom is het gradenteken niet geplaatst, misschien een 0 ervoor in de plaats? Of toch druktechnisch? Ik vindt het vervelend worden. Dat moet anders kunnen toch! Het is 2007, de techniek staat voor niets!

              Wel een mooi artikel trouwens. Al krijg je volgens mij bij zulke kweektemperaturen helemaal geen jongen.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking

              Working...
              X