PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen

pietje
24-07-2007, 21:56
Ik ben Piet, en al vele jaren vogelkweker. Met de paplepel ingegoten, hadden vroeger thuis al een volière. Dus het zit toch in je bloed. Heb al van alles gekweekt ( van kanarie tot grote parkiet en alles wat er tussenin zit ) en enkele keren mijn volière verbouwd. Het is een hobby waar je heel veel van kunt genieten. Heb een zware burn-out gehad waar ik nog steeds last van hebt, dus dit is een ideale hobby voor mij. Kost niet zoveel energie en je kunt er toch van genieten.
Nu dit was even wat kort over mij.
Groetjes Piet(je)

Ton Koek
24-07-2007, 23:07
Welkom Piet en veel plezier hier met medeliefhebbers.
Dat verbouwen van de volière is wel heel herkenbaar, volgens mij is dat automatisch verbonden aan het "vogelvirus". :)

denegon
25-07-2007, 07:43
nou dat is toch weer mooi een ervaren persoon bij het forum die al onze vraagjes kan beandwoorden.

Welkom groetjes egon

Henk3
25-07-2007, 08:21
Hallo Piet{je},

Hartelijk welkom hier in het café, hopelijk zal je het hier leuk gaan vinden. Door middel van vraag en wederhoor. :)
Succes, ook met je burnout want dat is een vervelende ziekte. {Ik heb een broer met iets dergelijks onder de leden}. :(

petra
25-07-2007, 10:09
Hallo Pietje,
Welkom op vogelcafe we kunnen van jou natuurlijk ook best veel leren als het met de paplepel is ingegoten.

en jij natuurlijk ook van ons.
het is er erg leuk onder elkaar is gelijk een goede ontspanning voor je ziekte
nou ik zou zeggen geniet er maar van.
en laat ook eens weten wat voor soort vogels je nu hebt of gaat krijgen.
groetjes petra.:)

pietje
26-07-2007, 09:19
Hoi,
Op dit moment zit er niets in.
Ik heb mijn volière helemaal leeg gemaakt (had vier aparte rennen) nu is dit èèn grote volière .En heb wat bakken gemetseld (omdat ik een dichte vloer hebt met tegels en daaronder dakbedekking voor het vocht en ongedierte) met wat grote coniferen erin en wat kleine beplanting.
Ik ben nu op zoek naar een koppel roodkuifkardinalen.

pietje
26-07-2007, 09:23
En natuurlijk, als er vragen zijn over bepaalde vogels hoor ik het graag.