Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aluminium voliere panelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Aluminium voliere panelen

    The proof of the pudding is in the eating

  • #2
    He kan ik misschien ook eens iemand van dienst zijn.
    Het is een vogel in en exportzaak in Belgie naam en adres is.
    Patrick Hens.
    Balendijk 254
    industriezone Balendijk 5318 b 3920 Lommel
    Email. info@hens-.be

    groeten theodoor

    Opmerking


    • #3
      Zelf maken kost je tijd en materiaal, is de voordeligste optie (mits je secuur kan werken en de tijd ervoor krijgt).
      Laten maken is makkelijker en eenvoudiger maar duurder ( de manuren zijn de grootste sluitpost).
      Gezien jouw broedkooien moet je dit makkelijk zelf kunnen doen, mits je de tijd ervoor kan vrij maken.
      Suc6

      Greetzzz

      Opmerking


      • #4
        Ik heb zeer goede ervaringen met Geon ( www.geonshopping.nl ). Perfecte service en goede kwaliteit. Je kan per mail of per telefoon info vragen.
        Bedenk wel dat aluminium op het moment erg duur is, dat zal je bij iedere leverancier merken.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          ik zou een keer contact op nemen met "De Toekan"(dierenwinkel) in enschede hij maakt alles op maat ik heb zelf ook een paar Fronten van mijn kooien en voliere en ook mij fretten kooi bij hem weg hij is niet duur en maakt heel veel spullen voor zijn klanten in duitsland. hij bezorgt ook in overleg

          zijn telefoon nummer = 053-4367551

          succes er mee ben benieuwt wat je doet zelf of laten maken
          Gr Marcel Levers

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Theodoor;
            Patrick Hens
            Bedankt voor die tip, ik had daar al helemaal niet meer aan gedacht!
            Ben in het verleden regelmatig bij hem geweest, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer, ik heb hem meteen een mailtje met prijsaanvraag gestuurd.

            Birdfarm;
            mits je de tijd ervoor kan vrij maken
            Ik heb zeer goede ervaringen met Geon
            Hoewel dit wat verder bij mij uit de buurt is heb ik hem ook een prijsaanvraag gestuurd.
            Voor wat betreft de prijs van aluminium; dat zal nog wel erger worden denk ik.

            Winterkoning;
            pb aluminium
            succes er mee ben benieuwt wat je doet zelf of laten maken
            Bedankt voor het gewenste succes! Ik ben er nog niet aan uit, zal de toekan eens "opsnorren" op internet en hem ook een prijsaanvraag doen.

            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Adres

              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                The proof of the pudding is in the eating

                Opmerking


                • #9
                  The proof of the pudding is in the eating

                  Opmerking


                  • #10
                    En nu,

                    Genieten maar van je vogeltjes en van je nieuwe hok. Mooi man.
                    Wel even een technisch vraagje aan je, je hebt golfplaatjes op het dak gemaakt maar die liggen niet aflopend. Je hebt nu wel sneller kans op groene aanslag. Omdat het water er niet allemaal af zal lopen. Het zal ook tussen de overlappingen kruipen en groen worden.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Dat ziet er zeker goed uit.
                      maar je zit nu wel met hout waar je regelmatig onderhoud aan moet plegen en aluminium is nagenoeg onderhoudsvrij, mijn mening niet meer niet minder.

                      Greetzzz

                      Opmerking


                      • #12
                        Hallo,

                        Dank jullie voor de goede recensies....

                        Hansv.d. Weerdhof;
                        wat staat er eigenlijk voor (weelderige) groene beplanting onderin die volieres?
                        Ga je in deze volieres kweken of is dit alleen een verzamelplaats voor al die jonge serinusjes?
                        Toen ik klaar was met bouwen heb ik enkele handenvol "onkruidzaad" op de losgewerkte bodem gestrooid, dit was binnen no-time gekiemd en opgekomen.
                        In deze vluchten wordt niet gekweekt, maar is alleen voor "de mooi" en om m'n jonge vogels te kunnen laten uitvliegen.

                        Henk3;
                        je hebt golfplaatjes op het dak gemaakt maar die liggen niet aflopend.
                        jawél hoor, ze lopen netjes naar achteren toe af waar het water in een gootje terecht komt en vervolgens in een regenton.
                        Die is soms trouwens wel érrug snel vol.....

                        Birdfarm;
                        maar je zit nu wel met hout waar je regelmatig onderhoud aan moet plegen
                        dat valt wel mee hoor, het hout is geïmpregneerd dus nagenoeg onderhoudsvrij, zéker omdat alles nu overkapt is.
                        Het hout wordt eigenlijk alleen maar nat door opspattend water en, aan één kant, door slagregen.

                        Wat ik wél vlug zal moeten doen is; m'n binnenkooi afmaken.
                        Ik heb al bezoek gehad van een Sperwertje, dat heeft me al enkele vogels gekost omdat ze nog niet binnen, dus weg, kunnen.

                        Maar goed; als ik de gaas heb gemonteerd is die óók klaar.....

                        Groeten, Serinus.
                        The proof of the pudding is in the eating

                        Opmerking


                        • #13
                          Hallo,

                          Winterkoning;
                          is die dan ook mee verhuist?
                          had je toch al eerder last van gehad,of heb ik de verkeerde voor mij?
                          ik vrees van wel......

                          Maar, eerlijk, "ik denk het niet".
                          Dit was, denk ik, een jonge vogel die pas opzichzelf was aangewezen, dus; HONGER!!!!!
                          Hij is weer verder getrokken vermoed ik.
                          Ik heb er tenminste al enkele weken geen last meer van gehad, daarom is m'n binnenkooi nog niet klaar, denk ik....

                          Groeten, Serinus.
                          The proof of the pudding is in the eating

                          Opmerking


                          • #14
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Hallo Henk,

                              Het zijn van die dubbelwandige polycarbonaatplaten, hardstikke sterk en ze wegen bijna niets.

                              Groeten, Serinus.
                              The proof of the pudding is in the eating

                              Opmerking

                              Working...
                              X