Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Europese Baardmannetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Het Europese Baardmannetje

    Allemaal het mooie artikel gelezen over het Europese Baardmannetje in onze vogels?
    Op bladzijde 186 in de middenkolom, staat dat deze vogels worden gehouden bij een temperatuur van 50 graden. Dat zal toch wel een typfout zijn neem ik aan? Dat lijkt mij ook voor deze vogels niet om vol te hoden. 20 graden is wat aannemelijker.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

  • #2
    temperatuur.

    Wat een domme gedachte van mij zeg. 20⁰. (kun je vinden via invoegen en dan symbolen in word.) Ik denk niet dat er veel europese cultuurvogels zo warm gehouden zullen worden. Ik denk dan ook dat jou heldere geest het hier wel bij het rechte eind heeft. 5⁰ C. dus. Dat ik daar weer niet bij nagedacht heb. Waar zou ik een groot deel van mijn trage hersens kunnen laten vervangen?

    Maar ik heb het echt niet verkeerd gelezen hoor, er staat wel degelijk 50⁰ C. {Het zal wel een 0 teveel typwerk zijn geweest.}
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Waar zou ik een groot deel van mijn trage hersens kunnen laten vervangen?
      Bij het kabinet, die hebben ze net 100 dagen toch niet gebruikt.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Kabinet?

        Ik kijk wel lekker link uit, daar waag ik mij niet aan.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          typfoutjes

          Ach weetje wat het is, typfoutjes zijn zo gemaakt, (kijk jou tekst er maar even op na, ha, ha.)
          foutjes maken wel allemaal wel
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            verkiezingpraat

            We gaan aardig of van de topic maar dat geeft niet denk ik.
            Winterkoning:
            nu word er een beetje gedraait met woorden en voilá de zin word gewoon door gedrukt (hetzij iets anders ingepakt).
            gr
            Nu? Dat werd altijd al gedaan. Een "goede" politicus draait elke leugen recht! Ha, ha. Maar ja als ik daar moest zitten zou het ook wel een zooitje worden denk ik. Ik heb geen idee. Maar de rijken worden nog steeds rijker en "ik" blijf arm.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              aardig heet

              0-lutje teveel denk ik. Ik heb dat nog niet gelezen beste Winterkoninkje. {80 graden}

              Dat scherp blijven valt nog lang niet altijd mee hoor. Het moet je net goed voor de ogen komen en dan moeten de hersentjes het ook nog op willen vangen. Maar goed gezien hoor. Top. Zo'n foutje hoeft helemaal geen drukfoutje te zijn. Dat is gewoon een tikfout. Die gewoon over het hoofd gezien is. Zulke foutjes zie je pas als het drukwerk klaar is. {uit ervaring}
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Moet ff kunnen toch?

                Dat ge-ren en gedoe met dat katteding, had nog een mooi filmpje kunnen wezen. Had ik het zelf ook nog ff terug kunnen zien. Ha, ha.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  nulletjes teveel

                  Wat die nulletjes betreft, ja je kan maar zo gelijk krijgen of je nu wil of niet. Het is wel vaak een zelfde foutje. We gaan er even verder op letten in de volgende uitgaven. En dan geven we dat met z'n allen door aan het bondsburo.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Nog even op terug komen.

                    Ik heb het nog even wat nader bestudeerd. Muggenziften of niet. Dat is niet de opzet.

                    80 C staat er op blz. 235. Dat is makkelijk te verklaren denk ik. De 0 is gewoon in de plaats van het (graden teken) getypt.

                    -30 staat er op blz. 236. Hier kan de 0 ook verwisseld zijn met het graden teken. Maar er staat geen C achter van celsius. Dat hoeft ook niet speciaal. Maar hier kan het dus drie kanten op:
                    1. of de 0 had het graden teken moeten zijn
                    2. of het is een typfout
                    3. of het is zoals jij denkt dat het iets met het drukwerk in de pc heeft te maken.

                    Even goeie vrienden maar dit is mijn mening voor nu.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Drukkers werken vaak met Apple computers, het gebeurt nog wel eens dat de tekeninstellingen daarom niet overeenkomen met de aangeleverde teksten. Daarom willen veel drukkers tegenwoordig alle bestanden in PDF-formaat.

                      Maar, we dwalen geloof ik af...
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        drukkers

                        Beste Ton:
                        Maar, we dwalen geloof ik af...
                        Dat geeft hier niet hoor. Ik lever de t.t. gegevens sinds enkele jaren ook aan in pdf. Die drukker van ons heeft met pdf juist veel problemen maar ja ik weet het ook niet. Als ik zie hoe gemakkelijk dat op mijn eigen pc gaat. Dan doen die drukkers soms wel heel moeilijk met de bij hun beschikbare aparatuur. En met die speciale aparatuur ben ik niet bekend. Dan moeten er weer bestanden omgezet worden enz. Terwijl ik het zelf in een mum van tijd de printer uit kan laten rollen. Maar ja het gaat dan wel om kant en klare boekjes, geniet en wel. En dat kan ik thuis nu eenmaal niet doen.
                        Ik onderhoud ook contact met weer een ander klein drukkerijtje en daar kan ik die mensen soms nog wat leren. 't is wat.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          graden

                          Winterkoning
                          (bv) minimaal drie graden (en evt celsius er bij zetten) ,dan ben je van alles af,toch?
                          voor elk "probleempje " is wel een "oplosing".
                          Ja dat kan natuurlijk ook. Maar je komt ook teksten tegen waar het wel goed gaat, dus het kan allemaal wel. Het zou dus ook gewoon aan de mensen die de machines bedienen kunnen liggen. Van typen naar drukken, komen er verschillende mensen aan te pas. En als het al niet aan de machine ligt dan kan het heel gemakkelijk aan de mens, de maker, liggen.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

                          Mijn website:

                          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                          Opmerking

                          Working...
                          X