Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijzondere kweek met....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bijzondere kweek met....

    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

  • #2
    Een erg leuke eravring, zeker zo dichtbij.

    Hier zijn het vooral de eksters die de koolmeesjes "uitdunnen". Sneu maar och, de jonge eksters moeten ook eten.
    De katten hier vangen voornamelijk muizen, nachtvlinders en soms een pad. In de voortuin laten we altijd de bladeren liggen, daar leeft een aantal grote padden onder en en af en toe een egel. Sommige padden gillen en blazen zo hard dat het de katten afschrikt, soms redt ze dat.

    Ook in de stad kan je genieten van dieren vlakbij huis gelukkig.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      leuke ervaring

      Ja ik heb er zelf ondanks alle gedoe wat we er mee hadden toch echt van genoten. Gelukkig heb ik 2 plekjes om te zitten buiten.
      Wat die katten hier betreft, het stikt er hier van. Ik woon in een boeren streek met nog maar weinig boeren. Veel mensen hier hebben 1 of meerdere katten. Dit kost mij ook regelmatig een vis uit mijn vijver. Net als ze weer een beetje groter worden, mis ik er af en toe weer één. Dat komt niet alleen door die katten maar ook door reigers die het hier ook best wel weten te vinden met al die vijvers hier in de buurt. Ik moet nog ergens een foto hebben van een reiger die net op bezoek komt. Dat kan even zoeken worden.
      Nou die lag nog geen halve meter bij me vandaan dus! De schutting is inmiddels vervangen.

      Wat die padden betreft, die zitten hier ook. Ik schrok er een keer van. Toen ik de tuin aan het opruimen was voor de winter. Trek ik oud plantenmateriaal bij een plant weg, heb ik ineens een dikke pad te pakken. Getsi. Nou toen heb ik toch maar wat laten staan van dat planten spul.

      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking

      Working...
      X