Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witte duitse kuifkanarie's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • witte duitse kuifkanarie's

    Hallo,

    Aangezien ik me wil verdiepen in de duitse kuifkanarie wil ik graag wat informatie van de kenners :

    Moeten ook hier de partners een glad- en een kuifkop zijn net als bij de glosters ?
    Mag de gladkop dan een "gewone" kanarie zijn of is deze toch duidelijk anders ?
    Het liefst wil ik een witte kanarie met donkerkleurige kuif; (heb ik in Apeldoorn zien zitten)is dit een bepaalde kleurslag ? bestaan er speciale kwekers van of is het een toevalstreffer ?
    Op het internet kan ik bijna niets vinden over de duitse kuifkanarie, weet iemand van jullie een leuke maar vooral informatieve site ?

    Sorry heel veel vragen, ik hoop dat er ook heel veel antwoorden op komen !

    Groetjes Aussie.

  • #2
    beetje info

    Checkout the full domain details of Anpv.com. Click Buy Now to instantly start the transaction or Make an offer to the seller!

    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Bedankt Henk voor deze links; heb ze inmiddels gelezen.
      Ben weer ietsjes wijzer geworden; een kanarie zonder kuif x duitse kuif is ook hier het beste. Ik hoopte op nog meer informatie zeker over de witte met donkere kuif, is er iemand in het forum die duitse kuifkanarie's kweekt en er meer over kan schrijven
      Is er een reden te bedenken waarom deze kanarie-soort niet populair is ?
      Het is weliswaar heel wat anders dan een gloster,maar ik hou meer van het slankere type kanarie.

      Wacht in spanning af.

      Groetjes Aussie.

      Opmerking

      Working...
      X