Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chinese dwergkwartels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Chinese dwergkwartels

    Hallo,

    Ik heb een vraagje of de chinese dwergkwartels ook al drinken? Ze zijn een paar dagen oud.

  • #2
    drinken

    Ja die moeten wel de beschikking over drinkwater hebben. Klein laag bakje. Anders kunnen ze makkelijk verdrinken.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      dwergkwartels.

      Hallo Tommy je kunt het beste een klein dekseltje van een pot groente gebruiken en daar dan in de midden een klein glaasje van jenever op de kop in zetten,
      dan weet je zeker dat ze niet verdrinken omdat dat best wel snel gebeurd bij te veel water.
      veel plezier met je jonge kwartels groetjes petra.

      Opmerking


      • #4
        drinken

        wat voor een waterschaal heb je?

        Opmerking


        • #5
          als ze pas geboren zijn is een deksel van een jam/groentepotje zeer geschikt, des noods meerdere,later een normaakschaaltje en doe hier dan vol met knikkers odat ze alsnog niet kunnen verdrinken

          Opmerking


          • #6
            dwerg kwartels.

            Weet je wat ook heel goed voor die jonge kwartels is, geef ze iedere dag zeer fijn gesneden verse brandnetel. Dat lusten ze graag en heel goed voor ze

            Kijk wel uit waar je die brandnetels zoekt .ivm vergif en dergelijk.
            Ik heb ook ieder jaar een of twee nestjes ze komen altijd groot zelfs bij zware regenval zo als de laatste tijd los in de open voliere. Geef wat eivoer.

            groetjes jaap.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking

              Working...
              X