Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grijs tegen violet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grijs tegen violet

    grijs tegen violet

    --------------------------------------------------------------------------------

    ik heb een grijze geelmasker tegen een cinnamon violet pop
    is het nu zo dat ik alleen grijs krijg en zijn deze jongen split voor violet

    groetjes pascal
    groeten uit apeldoorn

  • #2
    Hallo Pascal:

    U schreef: >>ik heb een grijze geelmasker tegen een cinnamon violet pop
    is het nu zo dat ik alleen grijs krijg en zijn deze jongen split voor violet>>

    Zowel grijs als violet zijn dominante factoren en kunnen enkelvoudig (SF) of dubbel (DF) voorkomen.
    Is het een DF grijze, dan krijgen alle jongen inderdaad de grijsfactor EF mee.
    Is het een EF grijze dan krijgt 50 % van de jongen de grijsfactor mee.
    Precies hetzelfde geldt voor violet.

    Omdat violet dominant is kunt u nooit splitten voor violet krijgen.

    MAAR: grijs combineren met violet is niet zo'n bar goed idee: de eventuele violetten krijgen een soort modderkleurige violette tint.
    Het mooiste resultaat met violet behaalt u met blauw + 1 donkerfactor en 1 of 2 violetfactoren. (Men neemt doorgaans aan dat DF violet intenser van kleur is dan EF violet).


    Groeten,
    Wessel van der Veen.

    Opmerking


    • #3
      Zowel grijs als violet zijn dominante factoren en kunnen enkelvoudig (SF) of dubbel (DF) voorkomen.
      Is het een DF grijze, dan krijgen alle jongen inderdaad de grijsfactor EF mee.
      Is het een EF grijze dan krijgt 50 % van de jongen de grijsfactor mee.
      Precies hetzelfde geldt voor violet.

      dus als de man df is krijg je uit de jongen jongen daarna altijd grijs ook als ik die jongen koppel aan blauw? en wat bedoel je als je zegt dat alle jongen de grijsfactor EF krijgen
      groeten uit apeldoorn

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Boek van Beckman

          Hoi wessel heb even tussen de boeken van mijn schoonvader
          gekeken en zowaar vond ik het boek van beckman een oud boek
          heb er even in gekeken en ik denk dat ik daar wel even zoet mee ben haha
          groeten uit apeldoorn

          Opmerking

          Working...
          X