PDA

Bekijk Volledige Versie : Mop: die was nog niet rijp

kanariekweker1234
15-06-2007, 16:35
Directeur van een gekkenhuis houdt 2 kanaries. een gele en een groene. Op een dag laat hij de kooi open, de kanaries vliegen weg en gaan hoog op het dak zitten. De Directeur denkt die ben ik kwijt waarop hij hard uit het raam roept tegen de gekken DEGENE DIE MIJN KANARIES VANGT WORDT HIER ONTSLAGEN. Alle gekken schieten als een speer het dak op met als resultaat dat de een na de ander naar beneden valt. Uiteindelijk lukt het er een die alleen met de gele kanarie terugkomt. De directeur vraag waar is die groene, Ja zegt die gek die was nog niet rijp.

petra
15-06-2007, 19:05
He kanariekwekerzo gek was die gek nog niet.hahaha hij was goed hoor.
groetjes petra.

Henk3
15-06-2007, 20:40
Twee vogels zitten in een boom. Plotseling komt er een straaljager langs.
Zegt de ene vogel: - Tjonge, die gaat hard! Zegt de andere: - wat zou jij doen als je staartveren in de fik staan?

petra
15-06-2007, 22:47
he henk die is ook goed.
groetjes petra.:)

petra
15-06-2007, 22:59
Je schoonmoeder redden

Ik ga op safari met mijn vrouw en mijn schoonmoeder.
En op een dag hoor ik 's morgens mijn vrouw gillen.
Kom snel, d'r staat een leeuw bij mijn moeders tent! Doe iets''
Ik zeg tegen haar:
''Wacht even, ik wil wel eens zien hoe die leeuw zich hieruit redt.''

Ton Koek
15-06-2007, 23:18
Tja, schoonmoeders...

Wat moet je doen als je schoonmoeder staat te wankelen in de voortuin?

nog een keer schieten.... -0-

Henk3
16-06-2007, 07:57
Nou, nou Ton, je vrouw zou bang worden om schoonmoeder te worden.

Hier nog één dan:

Vliegt een buizerd over de Drentse hei. Onder zich ziet ie een klein veldmuisje. Hij duikt er loodrecht op af en spreekt - net voor hij toeslaat - de volgende historische woorden: Als dit uw enige bagage is, kunt u direct aan boord!! Waarvan acte!

Henk3
16-06-2007, 13:15
De zoon van de slager zou hem opvolgen. Het was niet een echte zoon, hij had niet alle flesjes in het kratje. De slager zat daar best wel mee want hoe moest dat nou allemaal als de zoon het alleen moest doen".

Deze slager had een idee. Hij maakte een machine waar je het hele varken in moest doen en aan de andere kant kwam een worst uit. Toen de slager klaar was met de bouw van deze machine liet hij deze aan zijn zoon zien.

Oh!! zei de zoon "dat is handig, kan het ook anders om dat je de worst erin doet en er een varken uit komt?".

"Ja zoon, dat heb ik ook een keer bij je moeder gedaan".

de goudvink
16-06-2007, 19:23
zouden we er geen moppen cafe van maken hé:)

nixunior
16-06-2007, 21:40
Wel allemaal goeden moppen vind ik toch
een paar mopjes moet toch kunnen niet :p

teunis
17-06-2007, 01:20
jou vader was ook slager zeker? deze is goed.

Henk3
17-06-2007, 09:31
Grapjas!:eek: Nee niet dat ik weet!

=============
Telefoon:
In huize Vogels gaat de telefoon. Meneer Vogels, vader van vier dochters, neemt de hoorn op. Eer hij iets kan zeggen hoort hij een fluisterende stem: "Mijn vinkje, ben jij het?" "Nee" antwoordt de vader knorrend, "je spreekt met de eigenaar van de volière!"

rob 2
17-06-2007, 12:23
Wat doe je als je schoonmoeder voor het raam zit te kloppen. De oven nog een paar graden hoger zetten.

Henk3
18-06-2007, 07:47
kanariegeel:
Komt er een man in een verfwinkel die wil weten of het mogelijk is om zijn vogel kanariegeel te verven. De winkelier raadt het hem af en waarschuwt dat de vogel hier dood aan kan gaan. Maar de man is eigenwijs en gaat toch met de verf naar huis. Een paar dagen later komt de man terug in de winkel en de winkelier vraagt hoe het gegaan is. De man zegt, de vogel is dood. Dat zei ik toch zegt de winkelier. Maar ik heb hem niet geverfd. Bij het afbranden ging het al fout!

Piet
18-06-2007, 19:21
De mus hipt over de tramrails.
De spreeuw ltrippelt over de tramrails.

waaarom doen ze dat?

Nou het is zo'n roteind omlopen.

Henk3
18-06-2007, 19:31
En vooral 's winters ook nog erg koud aan de pootjes.

Henk3
19-06-2007, 20:29
De papegaai van de goochelaar

Op een cruiseschip werkt een goochelaar. Hij heeft een mooie, felgekleurde papegaai die helaas één nadeel heeft: hij verklapt alle goocheltrucs. Op een dag zinkt het schip. De goochelaar en zijn papegaai springen nog op tijd van boord en drijven op een stuk hout in de oceaan. Na uren stilte zegt de papegaai opeens: "Oké, ik geef het op. Waar heb je het schip gelaten?"

kanariekweker1234
20-06-2007, 09:26
1

Er zitten twee papegaaien in de dierentuin. Zegt de ene tegen de andere: "Oh zielig, al die mensen zitten achter tralies!"

2

Een man ging met zijn papegaai naar een snoepwinkel. De papegaai zeurde: "Mag ik een snoepje?" "Nee, dat is niet goed voor je", zei de man. Maar de papegaai vroeg even later weer: "Mag ik een snoepje?" "Ik zei toch al dat het niet mocht?", was het antwoord van de man. De brutale vogel vroeg toch weer: "Mag ik een snoepje?" De man zei boos: "Als je het nu weer vraagt, hang ik je aan het plafond." De papegaai keek verschrikt omhoog, zag een lamp hangen en vroeg: "Heb jij ook zo vaak om snoepjes gezeurd?"

3

Een oude kapitein zegt tegen zijn papegaai: "Alles wat ik hardop zeg, moet je goed onthouden." Kort daarna leert de papegaai drie zinnen: "Jij speelt vals", "Mooie duik" en "Bergen in zicht". Als de kapitein dood gaat, wordt de papegaai verkocht aan een rijke dame. Zij gaat naar het zwembad met haar vriendin en neemt de papegaai mee. In het gras speelt ze een kaartspelletje met haar vriendin. Ondertussen denkt de papegaai aan de kapitein. Hij roept: "Jij speelt vals!" De rijke dame valt van schrik in het water. De papegaai roept: "Mooie duik!" De bikini van de oude dame schiet los en de papegaai roept de laatste zin die de kapitein hem leerde: "Bergen in zicht!"