Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de zomervakantie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • de zomervakantie

    hoi ik wou iedereen alvast een leuke zomervakantie toewenzen! maaree hoe doen jullie het met je vogels als jullie op vakantie ga? ik heb de mazzel dat mijn oom ook vogels heeft en die het 3 weken voor mij wil doen als ik lekker even in het buitenland zit! jullie ook allemaal zo buren en vrienden?

  • #2
    vakantie.

    Hoi kanariekweker ik ga nooit op vakantie omdat ik vogels heb,maar dat niet alleen hoor ook honden katten cavia's vissen konijn kwartels.

    en weet je in de vakantie komt er een hond bij nou daar kijk ik nu al naar uit
    dat is voor mij vakantie.
    maar goed ik ga dan ook nog de dieren in de straat van de buren verzorgen
    en de planten.

    en dan zeggen ze ga jij nu maar op vakantie dan doen wij de dieren wel, nou mooi niet die vertrouw ik niemand toe.

    zou best wel graag op vakantie gaan hoor maar ik denk als ik 80 jaar ben hahahaha.

    nou en mijn man vindt het ook prettig om thuis te zijn, en ik kan dan de hele dag genieten van de dieren.

    dus zo is mijn vakantie.

    maar ik wens iedereen die wel op vakantie gaat een goede vakantie en een gezond weerzien op vogelcafe.

    groetjes petra.

    Opmerking


    • #3
      mijn vader is nu op vakantie en ik ga eind juli begin augustus. Werkt perfect zo met zijn tweeen :-)

      Opmerking


      • #4
        Ik ga ook niet op vakantie want behalve de vogels heb ik ook 4 katten, 6 cavia's en 3 degoes.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          en ik ga ook niet op vakantie, heb ook nog een hond en 4 fretten bij de vogels ( niet in de voliere, voordat de grapjassen komen).

          ik vind het heerlijk hier in het limburgse heuvelland en willen we een dagje weg is dat geen probleem want de vogels kunnen wel 8 uur zonder mij
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #6
            ik heb het geluk dat mijn vader en me broertje ook vogels houden dus hier kan ik ook met een gerust hart op vakantie gaan. jullie ook fijne vakantie

            mvg Ben
            Groeten, Ben

            Opmerking


            • #7
              vacantie

              Ben net terug van een week Corfu,wat overigens prima is bevallen veel vogels gezien o.a. blauwe rotslijster,maar mijn buurvrouw doet dan mijn vogels.
              Dit doet ze al jaren en dan 2 keer per jaar zomervacantie en wintersport.
              Behalve de vogels ,een dikke 45, doet ze ook nog 2 katten,prachtrosella, 2 konijnen en mijn kippen.
              Dus zo'n buurvrouw zou ik voor geen goud willen missen.
              mvg,Kingfisher

              ps nog een foto bijgevoegd van een boerenzwaluw op ons balkonapartement zomaar.
              Bijgevoegde Bestanden
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking

              Working...
              X