PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen

wendy
28-05-2007, 09:37
Hallo vogelliefhebbers!

Even mezelf voorstellen..
Ik ben Wendy en sind's een jaar bezig met mijn hobby vogels.
Ik ben begonnen met een kleine staande buitenvoliere met gloster kanarie's.( ik vond het petje zo leuk)
Maar ik denk zoals bij vele van jullie....bleef het niet bij die ene kooi.
Er kwamen meer glosters en dus ook een grotere kooi!
Had ik dus al 2 kooien naast elkaar staan.
Nu heb ik sind's een half jaar een mooie grote voliere van 3 meter doorsnede in onze tuin staan, waar ik een koppel japanse nachtegalen en een koppel rode kardinalen in heb zitten.
Geweldige vogels.
(totaal dus al 3 voliere's)
Het is een echte hobby geworden, ik geniet er echt van om met de vogels bezig te zijn.
En het mooiste zou dan ook nog eens zijn als ik een eens een nestje jongen kreeg van de nachtegaaltjes of kardinaaltjes.
Maar...is het niet...het zijn zo al prachtige vogels om te hebben met hun mooie gezang en uiterlijk.

Dit was dus in het kort de vogels wat ik heb.
Verder ben ik inderdaad een echte dierenliefhebber, heb ook nog een paard, een fries en een grote zwarte bouvier.
Gelukkig zijn mijn man en dochter ook liefhebbers...en ook aangestoken met het vogeltjesvirus.

Groetjes Wendy.

Henk3
28-05-2007, 09:55
Mooi dat je erbij gekomen bent, veel succes. En kweken is de toekomst.

Ton Koek
28-05-2007, 11:42
Welkom dierenvriendin en veel leerzaam plezier hier.
(praat een Fries Fries?)

marcellevers
28-05-2007, 12:05
welkom op dit forum

petra
28-05-2007, 16:27
Zeg welkom wendy op deze mooie site, als je er eenmaal op bent geweest blijf je verslaafd aan deze site hoor, weet je waarom omdat je van elkaar zoveel kan leren, en dat is het leuke er aan.

ook ik ben net als jij begonnen kleine voiliere maar het grijp steeds erger om zich heen hoor.
mijn man bouwt al 27 jaar hokken voor mij ,niet alleen voor vogels hoor voor allerlei soorten dieren.

dus ook ik heb behoorlijk last van een dierenvirus, maar je moet maar zo tellen als je van dieren houdt ben je een goed mens.
nou dat wilde ik even kwijt.

nou wendy veel plezier en jonge vogels toegewenst.
groetjes petra.:)

wendy
29-05-2007, 16:02
Hallo Allemaal!!

Leuk die berichtjes van jullie!!
Het is inderdaad een heel leuke en ook leerzame site, ik zal er veel van opsteken.
Even voor Ton:
Als ik zeker wist dat mijn fries paard fries sprak, dan ging ik het gelijk leren!!
Dan luisterde hij misschien wat beter naar me..haha.
En Petra: Ik heb dus inmiddels ook al het tuinhuisje van mijn man ingepikt, daar staan nu de broedkooien voor mijn glostertjes....Als het aan mij lag, dan had ik nog veel meer dieren...maar we hebben er helaas geen plek voor.We hebben dus ook nog een grote koi-vijver.
Ja....3 kooien, vijver....tuinhuis vol broedkooien.....en hondlief erbij huppelen!!

Nogmaals dank voor jullie leuke berichten!!
En ik zal veel plezier aan deze site gaan beleven!!

Groetjes allemaal...en nog veel plezier en succes met de vogeltjes!!
Wendy.