PDA

Bekijk Volledige Versie : Toch jonge Alario's

rob 2
27-05-2007, 18:57
Na een tegenvallend begin toch jongen van het stel alario's dat ik in februari 2000 in Zwolle heb aangeschaft.

Zwartkopje
27-05-2007, 21:03
Gefeliciteerd, heb het altijd mooie vogels gevonden. Hopelijk lever je een goede bijdrage hiermee voor de instandhouding voor ons.
Had je niet meerdere koppels/vogels? (om straks onverwant te maken?

Weet je nu waarom het nu wel wil?

Serinus
27-05-2007, 22:33
Hallo Rob2,

Mooi succes!
Ben er zuinig op ;)

Groeten, Serinus

Ton Koek
27-05-2007, 23:12
Gefeliteerd, geduld beloond dus.

kingfisher
28-05-2007, 11:27
mooi resultaat Rob en zoals Serinus al zei:wees er zuinig op,er zijn er niet veel en zeker geen ek.
Mvg,
Kingfisher

koene
28-05-2007, 15:03
Mooi resultaat en bedankt voor het plaatsen van de foto's.
En nu nog een kweekverslag schrijven en publiceren :D ;)

rob 2
28-05-2007, 21:16
Bedankt voor jullie reacties,Winterkoning je wou weten wat ik anders doe ik geef dit jaar voor het eerst TRICHO plus 5%.Het zou de flagelaten bestrijden die de ouders in hun krop hebben en met het voeren overbrengen naar de jongen daar deze nog weinig weerstand kunnen bieden gaan ze eraan dood,vaak met voole krop.Dit gaf ik zo'n 3 dagen voor het uitkomen en 4 dagen als de jongen er zijn,mij viel meteen op dat de jongen beter groeiden en de huid er veel strakker uitzag dan vorig jaar.Heb nog een koppel op eieren die deze week moeten uitvallen als dat ook zo verloopt doe ik nog bericht dan zou dit middel voor mij een oplossing zijn.En natuurlijk voor meer kwekers die dezelfde verschijnselen bij hun vogels tegenkomen.He Serinus hoop nog meerdere foto's te kunnen maken en zeker zal ik er zuinig op zijn vriendelijke sportgroeten Rob:rolleyes: