PDA

Bekijk Volledige Versie : auteur S.J. Houtenbos

F. Diepenmaat
10-04-2007, 23:06
Graag zou ik in contact komen met de heer S.J. Houtenbos, schrijver van onder andere de volgende boeken: 'Ik kan vogels houden', 'Het kanarieboekje: verzorging en kweek' en 'Het ei van columbus'.
De uitgever kan me geen informatie verschaffen; wellicht is er iemand onder u die me verder kan helpen.

Bij voorbaat dank,
Frank Diepenmaat
(fdiepenmaat@gmail.com)

Henk3
11-04-2007, 12:49
Het kanarie boekje heb ik toevallig ook maar daar wordt je niet wijzer van.
Misschien het telefoonboek van kpn.nl eens even raadplegen en zien wat het oplevert aan namen.

Er zijn er maar 2 met de zelfde voorletters in heel Nederland dus dat kost 2 x een telefoontje en je hebt hem misschien te pakken.

http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekUitgebreidInDeTelefoongids.do;jsessionid=112C0 B47F8009E6E4C2793E702705E23?inputPage=tg_uitgebrei dzoeken&req_source=advancedsearch&type=extended&pagina=&uz_locatiecode=&uz_naam=Houtenbos&voorletters=S.J.&plaats=&straat=&postcode=&provincie=&locationType=COUNTRY&x=48&y=10

Henk3
11-04-2007, 13:05
Ik wilde de tekts nog iets aanpassen maar dat lukte even voor geen meter.

Ik had moeten schrijven dat er maar 3 Houtenbossen worden weergegeven en dat je er rekening mee zal moeten houden dat de bewuste meneer misschien wel niet meer in leven is. Het zijn al best oude boekjes.