Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapplaats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Slaapplaats

    Hoi allemaal,

    Voordat ik mijn vraag ga stellen wens ik ieder een vrolijk pasen.

    Zo dat is gedaan dan nu mijn vraag, Ik vorder al behoorlijk met mijn voliere en mijn nachthok is al bijna klaar en nu zit ik met een probleem.
    Ik ga er voor de plezier en de lol zebravinken in houden maar waar slapen zulke vogeltje's?
    * in nestkastje's
    * gewoon op een stok/tak

    Kunnen jullie mij dat vertellen.

    Ik had ook begrepen dat als je geen jongen wilt je het beste mannen kunt nemen dat klopt toch? en moet je dan een even of een oneven aantal mannen nemen?

    Er komt ook een kanarie bij hoeveel weet ik nog niet.

    Jeroen

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door jerilo
    Hoi allemaal,

    Voordat ik mijn vraag ga stellen wens ik ieder een vrolijk pasen.

    Zo dat is gedaan dan nu mijn vraag, Ik vorder al behoorlijk met mijn voliere en mijn nachthok is al bijna klaar en nu zit ik met een probleem.
    Ik ga er voor de plezier en de lol zebravinken in houden maar waar slapen zulke vogeltje's?
    * in nestkastje's
    * gewoon op een stok/tak

    Kunnen jullie mij dat vertellen.

    Ik had ook begrepen dat als je geen jongen wilt je het beste mannen kunt nemen dat klopt toch? en moet je dan een even of een oneven aantal mannen nemen?

    Er komt ook een kanarie bij hoeveel weet ik nog niet.

    Jeroen
    Jij ook een vrolijk pasen.

    Ze slapen gewoon op de stok/tak. Als je geen jonge zebravinken wil kan je ook alleen poppen nemen hoor. want je hebt echt een man en een pop nodig om jongen te krijgen Even zonder dollen waarom zou je alleen mannen moeten nemen?

    Opmerking


    • #3
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        kunsteitjes??

        Ja het is toch pasen,stelletjes zijn leuker in gedrag en als ze leggen zou je ze ook nog kunsteitjes kunnen geven en de andere eieren weghalen.

        Opmerking


        • #5
          hallo Jerilo

          klopt hellemaal wat je zegt als je wel zebravinken wilt maar je wilt niet kweken/geen jongen dan neem je alleen mannen of poppen.
          je wilt ze dus in principe vogels voor je plezier en niet om te kweken dan zou ik kiezen voor mannen is wat makkelijker aan te komen en ze zijn kleurrijker dan poppen.

          je zou een paar nestkasjes kunnen ophangen zebravinken slapen wel graag in een nestkastje, maar dit is niet echt nodig.

          Ja het is toch pasen,stelletjes zijn leuker in gedrag en als ze leggen zou je ze ook nog kunsteitjes kunnen geven en de andere eieren weghalen.
          dan kun je beter alleen mannen zetten
          Henk Dijkkamp

          Ik weet niet alles maar doe mijn best.

          Opmerking


          • #6
            Bedankt voor de antwoorden en tips.

            Jeroen

            Opmerking

            Working...
            X