Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medekwekers gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • medekwekers gezocht

    Hoi allemaal,
    Ik ben op zoek naar kwekers van Himalaya-groenlingen (Carduelis spinoides) De man is dood gegaan en ik ben op zoek naar een nieuwe man, maar helaas worden ze niet meer geimporteert en zelden aangeboden. De kweker, waar ik ze van heb gekocht is om gezondheidsredenen gestopt met de vogelkweek en kan me dus niet meer aan een man helpen. Graag zou ik in contact komen met kwekers van deze mooie vogels. Dit teneerste voor informatie, maar ook om ter zijner tijd een man te kopen na de kweek.

  • #2
    haakbekken

    er bestaat een website over haak en kruisbekken
    kijk op loxianet.nl

    Groetjes Huub

    Opmerking


    • #3
      Ik denk dat iemand ze verward met himalaya kruisbekken dit zijn totaal andere vogels.Het is inderdaad moeilijk om aan een losse vogel te komen maar je zou kunnen proberen om in contact te komen met iemand die een losse man heeft en samen proberen een koppel te maken en hiermee kweken als je de pop een jaar moet overhouden om mischien een man te krijgen ben je zo twee jaar verder en leeft de pop dan nog?Vraag je over twee jaar op deze plek weer om een pop.Ik denk dat er vast wel iemand is die een losse man heeft ,en als je goede afspraken maakt kun je dit beter proberen dan wachten op iets waarvan je nog niet eens weet of je het krijgt. succes eddie

      Opmerking


      • #4
        Hoi Huub
        De Himalaya-groenlingen (Carduelis spinoides) en de Himalaya haakbek (Pinicola subhimachala) zijn echt twee verschillende vogels.

        Bij mijn naam heb ik een foto geplaatst van de Himalaya-groenling man, die enkele weken geleden is gestorven.

        Hoi Girlitz Eddie,
        Misschien is jouw idee toch niet zo'n slecht idee, maar wie o wie kweekt er met himalaya groenlingen op dit moment en wil mij helpen en ik haar of hem.

        Met veel hoop en Groetjes

        Opmerking

        Working...
        X