Mededeling

Collapse
No announcement yet.

reclame

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • reclame

    Ik krijg steeds bij het openen van dit forum (bij iedere pagina) reclame van WEB SEARCH PAGE op mijn scherm het gebruikt de zelfde kleurstelling als het forum ligt dit aan mijn comp(virus ed) of word het bewust meegestuurd ???
    Groeten van Hans

  • #2
    reclame

    Je mag van mij aannemen dat je computer op een of andere (wellicht onschuldige) manier is geinfecteerd. Misschien even door iemand laten kijken die dat kan herstellen.
    Zelf heb al een paar maal gehad dat ik onschuldige sexadvertenties krijg op Vogelmarktplaats. Iemand verhelpt dat voor mij op een heel simpele manier.

    Opmerking


    • #3
      via google of andere site kan je hitman pro opzoeken en dan installeren en gebruiken, heeft een hoop rotzooi.

      Opmerking


      • #4
        rotzooi.

        Hoe bedoel je dat ,dat je met dat programma een hoop rotzooi krijgt of haalt dat programma een hoop zooi weg?
        m.vr.gr.Harry
        m.vr.gr. Harry

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gebbinkjes
          Hoe bedoel je dat ,dat je met dat programma een hoop rotzooi krijgt of haalt dat programma een hoop zooi weg?
          m.vr.gr.Harry
          V
          via google of andere site kan je hitman pro opzoeken en dan installeren en gebruiken, heeft een hoop rotzooi.
          m.vr.gr. Harry

          Opmerking


          • #6
            pop-up ondanks Hitman pro

            Oorspronkelijk geplaatst door krien
            via google of andere site kan je hitman pro opzoeken en dan installeren en gebruiken, heeft een hoop rotzooi.
            Bedankt voor je antwoord maar Hitman pro staat hier al lang op de pc en word regelmatig gedraaid zo ook gisteren maar nog steeds krijg ik reclame pop-ups,geen onbekend verschijnsel maar ik vind het vreemd dat ze verschijnen in precies de zelfde kleurstelling als het forum.
            Groeten van Hans

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              h@ns,
              lees berichtje nr 12 maar in de topic:klop die ledenlijst op vogelcafe nog wel.
              had er toen ook last van en werd toen min of meer "hard uitgelachen want dat kon niet zo zijn" en werd niet begrepen(want ook was dat volgens sommige onzin),toen ik de berichtjes zo af en toe verwijderde had ik er geen last meer van en wat er gebeurt is weet ik niet maar ik heb er sindsdien nooit geen last meer van gehad.
              dus echt helpen kan ik niet ,maar het is in ieder geval niet iets nieuws.
              groetjes en beterschap voor je pc gewenst.(virusje).
              Hallo Winterkoning

              Uitgelachen worden als je last van spam hebt dat is belachelijk net of die mensen daar nooit last van hebben eenieder die op internet komt krijgt er vroeg of laat mee te maken en de programma's die het tegengaan zijn altijd net iets later met de oplossing dan de spammer.
              De enige manier om nooit met die troep te doen te hebben is de kabel van je modem doorknippen

              Nu ga ik maar wat verder in de PC spitten om de oorzaak te vinden.
              Groeten van Hans

              Opmerking


              • #8
                Gewoon blijven schrijven wat je zelf wllt en denkt daar is een forum toch voor.
                een discussie op een forum moet mogelijk zijn zolang het geen scheldpartij wordt.
                Groeten van Hans

                Opmerking


                • #9
                  Heb de comp.nogmaals met hitman-pro gescant in de veilige modus en heb er tot op heden geen last meer van
                  Groeten van Hans

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoi Hans,

                    Het gebeurt de beste hoor, spam en onzin op je PC.
                    Zelf beheer ik 2 webservers en bij het instaleren van de laatste was hij al besmet voordat ik de update's kon downloaden.

                    Wat voor PC heb je?
                    Windows? En welke OS?

                    Xp? win 98?

                    Ik denk dat ik je wel helpen kan, laat maar even weten wat je "draait".

                    Groetjes Peter.

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik draai Windows XP en heb nu Hitman pro 2x laten draaien in de veilige modus (dan zou hij meer rotzooi moeten herkennen) en tot op heden geen pop-ups meer maar ik vond het zo vreemd dat de reclame in dezelfde kleuren als het forum verscheen zo zou je gaan denken dat het door het forum is meegestuurd maar ik neem aan dat die troep niet door de forumleiding wordt ondersteund.
                      Groeten van Hans

                      Opmerking


                      • #12
                        Hoi Hans,

                        Die troep komt inderddaad niet van het forum vandaan.
                        De makers van dit soort spam en spyware zijn tegenwoordig zo knap dat het me niks zal verbazen dat ze de lay-out van het forum kunnen overnemen. Er was kort geleden zelf een worm die forums onklaar maakte.

                        Een simpel script met grote gevolgen.

                        Met dit soort onzin moeten we (helaas) leren leven.

                        Groetjes,
                        Peter.

                        Opmerking

                        Working...
                        X