PDA

Bekijk Volledige Versie : insecten

imezilstra
11-02-2007, 13:15
Wie weet waar ik de volgende insecten kan bestellen voor een redelijke prijs maar vooral regelmatig.
Wasmot, kleine krekels, buffalo wormpjes.
In de dierenwinkel komen ze te onregelmatig voor en dat kan ik niet hebben met de kweek van insecteneters.
Vroeger bestelde ik ze bij een firma en die stuurde ze dan per post op, maar nu moet je ze een machtiging sturen en dat vind ik toch vervelend.
Mvg Ime.
imezilstra@wanadoo.nl:confused:

Ton Koek
11-02-2007, 16:12
Bij kreca kun je ook onder rembous bestellen, is wel 3 euro duurder maar als je meer tegelijk bestelt, is dat wel te overzien lijkt me.
www.kreca.com

jan vos
15-02-2007, 11:36
naar belgie komen ;)
ik betaal: 15 euro voor miereneiren,
pinkies 4 a 5 euro en buffalos 5 a 6 euro
hier is alles redelijk makkelijt te verkrijgen.

groeten

tropic
15-02-2007, 19:26
Opletten jongens, dat zijn wel diepvriesprijzen die jan vos aanhaald, en niet van levende buffalo's...;)

tropic
17-02-2007, 10:50
even deze randopmerking, iedereen weet toch dat een liter niet gelijk is aan een kilo...
Ik heb nog ooit discussies gehad over prijzen, bleek achteraf dat de één per liter kocht en sprak (wat het meest gebruikelijke is) en de ander per kilo, en das inderdaad een groot verschil.
Hier kan je diepvries pinkys en buffalos kopen aan 6,20 euro per liter.of aan 4,95 per 10 afgenomen.
wasmot betaal je 3,10 euro per 50 gr en krekels 10 euro per doosje.
Levende zuivere buffalo's kosten 8,70 euro per liter., meelwormen 5,50 en morio 16 euro per KG