Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over mutaties

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vraag over mutaties

    Wie weet wat een "crossing-over" is?
    Ben Cretskens
    Appelvink

  • #2
    Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dit is een combinatie van 2 verschillende mutatie's. Meest bekende voorbeeld is denk ik de (rubino) Opaline-Lutino. Hier heeft zich dus een crossingover plaatsgevonden tussen 2 verschillende mutaties, de lutino en de opaline.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bozzee
      Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dit is een combinatie van 2 verschillende mutatie's. Meest bekende voorbeeld is denk ik de (rubino) Opaline-Lutino. Hier heeft zich dus een crossingover plaatsgevonden tussen 2 verschillende mutaties, de lutino en de opaline.
      Als je een bruine man bij een agaat pop doet krijg je bruine poppen en wildkleur mannen die split zijn voor bruin en agaat de meeste jonge poppen die hieruikomen zijn of bruin of agaat soms vererft de man beide kleuren tegelijk op een jong dit word dan een isabelpop.Bij de bruine goudvink maal de pastel heb je kans dat de jonge mannen bruinpastel vererven.Maar als je graag zoiets wilt hebben kun je er beter een kopen de kans op zo,n man is vrij klein en het duurt jaren voor je zoiets kweekt.Als je een nieuw wiel op jou fiets moet hebben ga je ook naar de fietsenmaker en ga je het niet zelf uitvinden.Je moet namelijk alle nakweek bewaren en proefparingen opzetten,ben je jaren bezig en dan kweek je iets wat er al lang is

      Opmerking

      Working...
      X