PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleine distelvink

Calimero
24-01-2007, 21:43
Ik zou graag een koppel kleine distelvinken kopen maar heb totaal geen idee wat de kostprijs van deze beestjes is. Nu zou iemand mij daarbij kunnen helpen? Er bestaan ook enkele mutaties van de kleine distelvink denk ik.. Wat zijn hier misschien de prijzen van?

Dank bij voorbaat,
Calimero

Calimero
24-01-2007, 21:45
Oei, ik heb dit met snel te zijn op de verkeerde plaats gepost :( Sorry misschien kan de moderator dit nog verplaatsen??

ut huismusje
04-03-2007, 19:23
Hoi Calimero,
Zelf heb ik in herfst 2005 een koppel kleine distelvinken gekocht bij een kweker voor € 45,--, maar helaas is de man dood gegaan in de zomer.
De pop had een nest gebouwd en zat te broeden op 4 eitjes, maar dit is helaas niets geworden. Ik heb het vermoeden dat de man wildvang was, maar dit kan ik natuurlijk niet bewijzen. Hij was altijd banger aangelegd dan de pop.
In de herfst 2006 heb ik een nieuwe man voor € 30,-- gekocht bij een andere kweker, die alleen voor de hobby kweekt en nooit naar tentoonstellingen gaat.
Deze 2e man, was veel rustiger en ik hoop dat het dit jaar lukt om er jongen van te kweken, de paringsdans is bij goed weer al volop te zien.
Trouwens bij verschillende handelaren kost een koppel snel € 100,--
Hoop je hiermee geholpen te hebben.