Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heey kijk allemaal even

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • heey kijk allemaal even

    willen jullie allemaal ook effe op mijn vogelforum kijken www.vogelforumhier.yourbb.nl dit is hem had de verkeerde er neer gezet srry

    het is een mooie site gaat ook over vogels

    ik zet er ook een link van deze site bij goed

    mvg roy (vogelfreak)
    mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door vogelfreak
    willen jullie allemaal ook effe op mijn vogelforum kijken http://onlinegamesforum.yourbb.nl

    het is een mooie site gaat ook over vogels

    ik zet er ook een link van deze site bij goed

    mvg roy (vogelfreak)

    Opmerking


    • #3
      srry

      sorry verkeerde link het moet zijn www.vogelforumhier.yourbb.nl

      srry
      mvg roy (vogelfreak)
      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Als ik het vragen mag, wat is het nut om deze link hier te vermelden?
        is dit forum niet veeeeeeeeeel beter? (dan een forum met totaal 2 onderwerpen waarop is gereageerd met totaal 2 berichten ?)

        Opmerking


        • #5
          Ik weet het niet ........

          Oorspronkelijk geplaatst door vogelfreak
          willen jullie allemaal ook effe op mijn vogelforum kijken http://onlinegamesforum.yourbb.nl

          het is een mooie site gaat ook over vogels

          ik zet er ook een link van deze site bij goed

          mvg roy (vogelfreak)
          Hallo Roy

          Leuk dat je een poging doet om in de belangstelling te komen, maar ik kan op jou site niets vinden over vogels wel over veel zaken die een vogel liefhebber volgens mij liever niet ziet.

          groet

          Robert

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door EJ Huisman
            Als ik het vragen mag, wat is het nut om deze link hier te vermelden?
            is dit forum niet veeeeeeeeeel beter? (dan een forum met totaal 2 onderwerpen waarop is gereageerd met totaal 2 berichten ?)


            dit is een vogelforum met goeie mensen met veel verstand van vogels en meschien dat ze ook soms op dit forum willen kijken voor mensen die er geen of weinig verstand van hebben kunnen helpen of niet ??
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vogelfreak
              dit is een vogelforum met goeie mensen met veel verstand van vogels en meschien dat ze ook soms op dit forum willen kijken voor mensen die er geen of weinig verstand van hebben kunnen helpen of niet ??
              Volgens mij is het Vogelcafe ook voor mensen die weinig of geen verstand hebben van vogels.
              Soms hebben de 'leken' een heel andere kijk op vogelhouden dan de mensen die beweren (bijna) alles al te weten. En als ze iets willen weten kunnen ze het altijd vragen.

              Ik zie de meerwaarde het nieuwe vogelforum niet.

              Groet,
              Napoleon

              Opmerking


              • #8
                ik probeer dit forum ook openbaar te maken voor de rest van de mensen en dat ze ook op dit forum kijken dat mag toch en meschien dat ze dat willen ook

                mvg roy /vogelfreak/
                mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  Hallo Roy

                  succes gewenst met je forum.
                  hopelijk laat je je door de bovenstaande reacties niet uit het veld slaan

                  Groeten John

                  Opmerking


                  • #10
                    even voorstellen

                    als beginnend kweker van gaaien en gaailijsters ben ik toch wel blij met deze site,alleen jammer dat er zo weinig op gekeken wordt

                    Opmerking


                    • #11
                      Weinig?

                      Oorspronkelijk geplaatst door janvana
                      als beginnend kweker van gaaien en gaailijsters ben ik toch wel blij met deze site,alleen jammer dat er zo weinig op gekeken wordt
                      Weinig? Dit zijn de bezoekcijfers van de maand januari:
                      Bezoeken: 12.972
                      Paginaweergaves: 116.056
                      Toch niet echt weinig toch?
                      Dat zijn meer dan 400 bezoekers per dag en dat aantal is sind de feestelijke opening van ons Cafe alleen maar aan het groeien.

                      Groetjes Peter.



                      Even om het zichtbaar te maken. Dit zijn de bezoekers vanaf 10 okt 2006 t/m 31-1 2007.
                      Voor de liefhebber, dit is een gratis teller van Google, veeeeeel beter dan bv nedstat, uitgebreider, en niet zichtbaar op de website en geen pop-ups.
                      Introducing Google Marketing Platform, a unified marketing and analytics platform for smarter marketing measurement and better results.

                      Opmerking


                      • #12
                        Hoi Peter,

                        Volgens mij heb jij het over het vogelcafe en heeft janvana het over het forum van vogelfreak

                        Gr. Wim

                        Opmerking


                        • #13
                          Hoi Wim,

                          Ik denk dat je gelijk hebt

                          De cijfers hierboven zijn in iedergeval van deze website....

                          Peter.

                          Opmerking

                          Working...
                          X