Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over vogelmarktplaats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vraag over vogelmarktplaats

    Ik zag dat je nu op vogelmarktplaats kunt invullen of je handelaar of particulier bent. Mogen er nu ineens ook handelaren adverteren?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2
    Vogelmarktplaats

    Er heeft op vogelmarktplaats enige dagen het bericht gestaan dat de moderators van die site het onderscheid tussen handel en particulier bijna niet kunnen maken. EWat de een een handelaar noemt is voor de ander een liefhebber. Vandaar dat handelaren nu zijn toegestaan.

    Opmerking


    • #3
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Vogelmarktplaats

        Ton,

        Ik heb overleg gehad met de webmaster.Die heeft ook geen behoefte aan advertenties van niet bonafide handelaren. Je zult met mij eens zijn dat er ook hele nette handelaren zijn. Onderaan elke advertentie is de mogelijkheid geopend om de advertentie te melden bij de beheerders van de site; dan gebeurt anoniem.
        Als er dus slechte ervaringen met handelaren zijn of er zijn handelaren, die alle regels vergeten, dan kunnen die worden gemeld. Als dat dan enkele keren gebeurt kunnen de beheerders van Vogelmarktplaats de adverteerder weigeren. Daar zijn technisch wel middelen voor.

        Henk

        Opmerking


        • #5
          handelaar of particulier

          Je bent toch ook verplicht om het kweeknummer in tevoeren of is dat niet zo.
          Dus als je opreis gaat naar de (particulier of handelaar?)aanbieder van een bepaalde vogel op vogelmarkplaats dan heb je zijn of haar kweeknummer toch wel opgeschreven dacht ik.

          Opmerking


          • #6
            Vogelmarktplaats

            Heel goed gezien Teunis!
            Gewoon het opgegeven ringnummer enz.controleren.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Vogelmarktplaats

                Als ik ergens vogels wil kopen ga ik op mijn gevoel af. Ik bekijk altijd als eerste huisvesting van de vogels. Als me deze huisvesting niet bevalt (bv erg smerig) ben ik zo weer buiten. Daarna bekijk ik de vogels op een afstandje dan is een vogel rustig en kan ik al een beetje zien of hij ziek of gezond is. Als dat me bevalt vraag ik of ik de vogel in mijn hand mag pakken en blaas ik de buikveren op en bekijk ik zijn buik. Mag dit niet laat ik ook dan de vogel zitten. Hieraan kan ik meestal wel zien of ik met een zieke of een gezonde vogel te maken heb. Met andere woorden ik vertrouw op mijn ervaring en mijn gevoel.
                Groet Goudvink.

                Opmerking


                • #9
                  op de vogelmarkt kun je ook bijna geen onderscheid zien tussen handerlaar of kweker dat is wel jamer eigelijk kunnen ze het beste indelen handelaar aan de ene kant en kweker aan de andere kant handelaren hebben mestal zieke vogels niet altijd maar mestal wel (ik wil ze niet op en slechte naam brengen )

                  ik heb tenminste een slechte ervaring met handerlaren
                  mvg roy (vogelfreak)
                  kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Vogelmarktplaats

                    De verantwoording van het invullen handelaar/particulier ligt
                    uiteraard bij degene die de advertentie plaatst.
                    Zijn alle particulieren wel bonafide? Ik zou het niet weten.
                    Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk informatie over
                    de betreffende verkoper te krijgen.Hetzij in de vereniging of elders.
                    Vr.groeten van
                    Antoni





                    homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                    Opmerking

                    Working...
                    X