Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zilveroor nachtegalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zilveroor nachtegalen

    Ik heb sinds verleden jaar een koppel zilveroor nachtegalen.
    Wie heeft er ervaring met deze vogels.
    Volgens mij zijn ze nogal zeldzaam.
    Alle raad over deze vogels is welkom.
    Met vriendelijke groet ime

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door imezilstra
    Ik heb sinds verleden jaar een koppel zilveroor nachtegalen.
    Wie heeft er ervaring met deze vogels.
    Volgens mij zijn ze nogal zeldzaam.
    Alle raad over deze vogels is welkom.
    Met vriendelijke groet ime
    Wat wil je erover weten ?
    Ik heb ze jaren gekweekt.
    vr gr Wil

    Opmerking


    • #3
      zilveroor

      Je leest nooit iets over zilveroren, wordt nooit 1 aangeboden op internet, op beurzen en tentoonstellingen zie je ze ook nooit.
      Wat ik wil weten dus is zijn ze zo zeldzaam, en is er ook weinig nakweek.
      En zijn ze net zo te kweken als japanse nachtegalen, of hebben ze echt andere eigenschappen.
      mvg Ime

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door imezilstra
        Je leest nooit iets over zilveroren, wordt nooit 1 aangeboden op internet, op beurzen en tentoonstellingen zie je ze ook nooit.
        Wat ik wil weten dus is zijn ze zo zeldzaam, en is er ook weinig nakweek.
        En zijn ze net zo te kweken als japanse nachtegalen, of hebben ze echt andere eigenschappen.
        mvg Ime
        je ziet ze weinig, er zijn er niet zoveel. Aanbieden op internet hoeft men niet zijn al versproken voordat je jongen hebt. Er is wel nakweek echter veel minder dan de navraag. Importen komen al tig jaren niet meer binnen men is dus aangewezen op de nakweek.
        Ze kweken hetzelfde als de japanse nachtegaal, kan men echter niet bij de japanse zetten tijdens de kweek. De felheid verschilt wel per koppel.
        En ze zijn daarbij ook nog prijzig, maar dat zijn op moment alle vogels.
        vr gr Wil

        Opmerking

        Working...
        X