PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen

Wim Verheul
08-01-2007, 11:35
Mijn naam is Wim Verheul
Ik ben keurmeester van Vorm en Postuurkanaries bij de Alg Ned Bond v Vogelhouders.
daarbij bekleed ik ook nog de functie als penningmeester van de ;s- Gravenhaagse Vorm en postuur kanarie club ,en van Gewest 6.

Ik kreeg een tijdje geleden een mailtje met daarin de link naar het vogelcafe.
En aangezien ik al een hele lange tijd last heb van de verslaving die kanaries heet in elk geval een verslaving waar je een ander niet mee benadeel.

Ik kweek ruim 30 jaar Vorm en postuurkanaries ik heb nu de volgende soorten op het hok de Zwitserse Frise ,Scotch Fancy, en sinds heel kort de Makige frise.

Dat is weer eens wat anders dan de raza Espagnola die ik ruim 28 jaar op het hok heb gehad.
Het leek mijn een leuk idee om me aan te melden bij het vogelcafe ik zeg altijd maar zo je ben nooit te oud om te leren en mischien kan ik nog eens wat van belang zijn voor een andere liefhebber .

Vriendelijke sport groeten ,
Wim Verheul

Goudvink
12-01-2007, 01:53
Hallo Wim;
Op de eerste plaats welkom op dit forum. Het is een leuk forum waar je je hopelijk snel thuis voelt. Ik ben ook blij dat je je ervaring met andere liefhebbers wilt delen en zoals je al zei; je bent nooit te oud om te leren.
Groet Goudvink. :p ;)